کد خبر : 1721135 | 04 آذر 1399 ساعت 17:20 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

هندانوویچ: همه تیم‌ها مقابل اینتر بسته بازی می‌کنند

سمیر هندانوویچ، دروازه بان اسلوونیایی اینتر می‌گوید که این تیم باید در زمینه دفاعی بهتر عمل کند.

هندانوویچ: همه تیم‌ها مقابل اینتر بسته بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا عملکرد دور از انتظاری از خود ارائه داده و در سه بازی مرحله رفت تنها دو امتیاز کسب کرد تا رتبه آخر گروه را به خود اختصاص دهد.

 

شاگردان آنتونیو کونته در حالی فردا شب به مصاف رئال مادرید خواهند رفت که در بازی رفت با نتیجه 3-2 در مقابل حریف پرآوازه خود شکست خوردند و برای امیدوار ماندن به صعود محکوم به کسب هر سه امتیاز در مسابقه فردا شب هستند.

 

 

1546663

 

 

در همین ارتباط دروازه‌بان اسلوونیایی نراتزوری یعنی سمیر هندانوویچ پیش از بازی فردای این تیم مقابل رئال مادرید گفت: " هنوز سه مسابقه دیگر پیش روی ما باقی مانده است و بعد از آن باید وضعیتمان را مورد بررسی قرار دهیم. این امکان وجود دارد که در حال حاضر انتقادات زیادی از خودمان مطرح کنیم اما فعلا سه بازی دیگر باقی مانده و بعد از آن باید متوجه شویم که مشکل اصلی ما چه بوده است."

 

هندانوویچ در ادامه به انتقاداتی که از ضعف خط دفاعی اینتر مطرح می شود نیز گفت: " دریافت گل همواره امری نگران‌کننده محسوب می‌شود اما باید آنالیز کرد که شما چگونه و چه زمانی این گل ها وارد دروازه تان شده است. فعلا تاکتیک تیم‌های مقابل ما به گونه ای است که آنها برابر ما بسته بازی می‌کنند و به دنبال گلزنی از طریق ضد حملات هستند. در واقع همه گلهایی که ‌آن ها مقابل ما به ثمر می‌رسانند از اشتباهات خودمان است یا ضد حملات آن ها؛ ما کمتر از روی حملات مستقیم حریف گل دریافت کرده ایم."

 

 

1546664

 

دیدگاه‌ها