کد خبر : 1721143 | 04 آذر 1399 ساعت 18:00 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

سالزبورگ حریف ساده ای نیست

گورتزکا: فردا صعود بایرن را قطعی می کنیم

لئون گورتزکا ستاره بایرن معتقد است با شکست سالزبورگ صعود به دور بعد را قطعی خواهند کرد.

گورتزکا: فردا صعود بایرن را قطعی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا از هفته چهارم لیگ قهرمانان میزبان سالزبورگ اتریش است. بازی رفت دو تیم را بایرن توانست 2-6 به سود خود خاتمه دهد و در مصاف فردا نیز قطعا شانس اول پیروزی است تا صعود خود را با 12 امتیاز قطعی کند.

 

 

1546667

 

 

لئون گورتزکا ستاره ملی پوش بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« فصل گذشته با سبک بسیار هجومی و سریع مان توانستیم عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کنیم و اغلب بردهای مان نیز قاطعانه و با تحمیل ایده های مان بر حریف رقم خورد. در هر بازی بهترین فرم را داشتیم و الان هم شرایط مشابهی داریم اما از لحاظ تاکتیکی تفاوت هایی نسبت به گذشته داریم تا بتوانیم به سبک های مختلفی بازی کنیم.»

 

گورتزکا در مورد شانس صعود بایرن در بازی فردا گفت:« هدف ما همین است و می خواهیم برنده شویم. در لیگ قهرمانان سیر صعودی بسیار خوبی داریم و می خواهیم از این فرصت استفاده کرده و صعودمان را قطعی کنیم.»

 

آینده:« هنوز با بایرن قرارداد دارم و یک سال و نیم دیگر نیز به باشگاه متعهدم. فعلا فشار زیادی برای تمدید روی من نیست ولی با سران باشگاه در ارتباط مداوم هستم.»

 

سالزبورگ:« در بازی رفت نشان دادند تیم باکیفیتی هستند. بازیکنان بزرگی که در سال های اخیر به فوتبال دنیا معرفی کرده اند ،نشان می دهد که در این باشگاه کارها ریشه ای انجام می شوند. سالزبورگ پر از بازیکنان مستعد است و بازی ساده ای برابرشان نخواهیم داشت.»

 

شکست 6-0 آلمان برابر اسپانیا:« طبیعی است که پس از چنین شکستی انتقادات زیاد شوند. برای من هضم این شکست کمی طول کشید ولی بالاخره آن را پذیرفتم. خوشبختانه در بایرن چالش های زیادی داریم و می توان شکست در تیم ملی را فراموش کرد.»

دیدگاه‌ها