کد خبر : 1721147 | 04 آذر 1399 ساعت 18:45 | 20.9K بازدید | 5 دیدگاه

ویکتور فونت:

به مدیر سیتی گفته ام که مسی در بارسا می ماند

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که قادر به حفظ لیونل مسی خواهند بود.

به مدیر سیتی گفته ام که مسی در بارسا می ماند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان گذشته تا مرز جدایی از بارسا رفت ولی با مخالفت قاطعانه باشگاه مجبور به ماندن شد. عزم فوق ستاره آرژانتینی جزم بود و تنها به این علت که قصد نداشت باشگاه را وارد جنگ قضایی کند، از تصمیمش صرفنطر کرد. اوضاع اما برای مسی هنوز در بارسا خوب پیش نمی رود.

 

 

1546625

 

 

در هفته های اخیر مسی مورد حمله سازمان یافته اطرافیان آنتوان گریزمان قرار گرفته و او را مسبب ناکامی های ستاره فرانسوی عنوان می کنند.

حملات به قدری بوده که مسی هفته گذشته پس از رسیدن به فرودگاه ال پرات بارسلونا گفت که خسته شده است از اینکه او را مقصر همه مشکلات بارسا عنوان می کنند. 

او برابر اتلتیکو نیز یکی از ضعیف ترین نمایش های خود در سال های گذشته را داشت و 23 توپ از دست داد.

در انگلیس دو ادعا در مورد مسی وجود دارد. اسکای اسپورتس می گوید که سیتی از جذب مسی منصرف شده ولی تایمز امروز ادعا کرد که سیتی برنامه ای 10 ساله برای مسی دارد و قصد دارد تابستان بعد هر طور شده او را به خدمت بگیرد.

 

 

1546672

 

 

ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به مدیر اجرایی سیتی هشدار داد که دست از تلاش برای جذب مسی بردارند چرا که او ماندنی است. او به اسپورتیو کاتالونیا گفت:« پیش از این به فران سوریانو اطلاع داده ام که مسی را فراموش کند و به دنبال گزینه دیگر برای قهرمانی در چمپیونزلیگ باشد چرا که مسی با ما ادامه می دهد و با ما قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد.»

 

 

1546674

 

 

فونت ادامه داد:« اخبار جدایی مسی در تابستان غم انگیز بودند. ما سال ها از داشتن مسی لذت برده ایم ولی هنوز نمی دانم او چه بازیکنی است و داشتنش چه نعمتی محسوب می شود. مشاهده اینکه بهترین بازیکن تاریخ به خاطر نتایج بد باشگاه قصد جدایی دارد، احساس عذاب و رنج را به من تحمیل می کرد.»

 

دیدگاه‌ها