کد خبر : 1721155 | 04 آذر 1399 ساعت 19:11 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

معدنچی: فجر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد

بازیکن اسبق پرسپولیس و عضو کادرفنی کنونی فجرسپاسی مدعی است بعد از اتفاقات رقم خورده حول کادرفنی این تیم، مدیران فجر به خوبی شرایط را کنترل کردند.

معدنچی: فجر پتانسیل لیگ برتری شدن را دارد

به گزارش "ورزش سه"،مهرزاد معدنچی عضو کادرفنی فجرسپاسی مدعی است مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با هوشمندی حواشی پیرامون باشگاه را مدیریت کرد و نگذاشت تمرکز تیم بهم بخورد: با توجه به اینکه 3 روز قبل از شروع رقابتهای لیگ دسته یک داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد تیم به شوک رفت اما با مدیریت رسول فلاح، کادرفنی و همت بازیکنان نگذاشتیم تیم به حاشیه برود و اگر در بازی نخست شرایط جوی مناسب بود تیم فجر حتی میتوانست پیروز میدان شود.

 

مربی تیم فجر شهید سپاسی در ادامه درباره شرایط این تیم گفت: امسال یکی از بهترین سال های فجر از نظر بازیکن می باشد و با یک همدلی و تلاش جمعی می توان شاهد بازگشت فجر به لیگ برتر باشیم. حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان نیز در نخستین بازی ما انگیزه ما را دوچندان کرد و نشان داد مسئولین بلند پایه باشگاه نیز از ابتدای فصل پشت ما هستند و جا دارد از ایشان تشکر ویژه کنیم.

 

هافبک سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در پایان ابراز امیدواری کرد این تیم به نتایج مناسبی در ادامه فصل دست یابد: امسال تیم شرایط لیگ برتری شدن را دارد و امسال باید منتظر بازی های زیبا از تیم محبوبشان باشند

دیدگاه‌ها