کد خبر : 1721157 | 04 آذر 1399 ساعت 19:20 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: قهرمانی در CL برای ما یک وسواس نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تیمش در ادامه فصل می‌تواند عملکرد بهتری نیز ارائه دهد.

گواردیولا: قهرمانی در CL برای ما یک وسواس نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حال حاضر با کسب 9 امتیاز از سه مسابقه ابتدایی خود در صدر جدول گروه C رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته و برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات تنها به یک تساوی در مسابقه فردا شب برابر المپیاکوس احتیاج دارد.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی فردای تیمش مقابل المپیاکوس گفت: " قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هرگز یک وسواس نیست. ما می‌خواهیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم و من این موضوع را هر فصل می‌گویم. ما می‌خواهیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم و حالا یک فرصت مهم برای قطعی کردن صعود خود داریم. حضور در جمع 16 تیم برتر اروپا خیلی خوب است."

 

 

1546693

 

 

گواردیولا در ادامه گفت: "اما این شانس را داریم و البته هنوز دو فرصت دیگر نیز پیش روی ما قرار دارد. می دانیم تیمی هستیم که فصل گذشته گلزنی های زیادی انجام داد اما اکنون می خواهیم مبارزه جدید را شروع کنیم. ما بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانند راه صحیح حمله کردن را پیدا کنند و من احساس می‌کنم می‌توانیم گل بزنیم. شیوه بازی ما بسیار خوب است و من از این موضوع خیلی خوشحالم. البته جزئیات کمی وجود دارد که ما هنوز باید در آنها پیشرفت کنیم.

 

ما در این فصل پنالتی‌هایی را به حریفان داده ایم که اصلاً ضروری نبودند. بعضی اوقات به موقعیت های مشخصی برای گلزنی احتیاج داریم. هنوز در ابتدای فصل هستیم و من به عملکرد خوب در ادامه بسیار امیدوار هستم."

 

 

1546691

دیدگاه‌ها