کد خبر : 1721167 | 04 آذر 1399 ساعت 19:39 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاسمیرو: راموس رهبر رئال مادرید است

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید به تمجید از سرخیو راموس پرداخته است.

کاسمیرو: راموس رهبر رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو راموس، مدافع پرافتخار و متعصب رئال مادرید در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای ماندن او در برنابئو برای فصول بعد انجام نشده است. کاسمیرو مدعی شد سرخیو راموس رخبر رختکن رئال مادرید بوده و او از حضور در کنار چنین بازیکنی در این سالها احساس خوشایندی دارد.

 

کاسمرو گفت: "سرخیو راموس در رختکن و زمین یک رهبر است. خوشحالم که در همه این سالها کنار او بازی کرده ام و راموس نام خود را در تاریخ باشکاه حک می کند. راموس هرگز تسلیم نمی شود و همیشه می خواهد مبارزه کرده و برنده شود. او تیم را به جلو سوق می دهد و برای ما یک رهبر و الگو است.

 

1546702

 

اهمیت نقش هافبک دفاعی در فوتبال مدرن؟ من همیشه معتقدم یک بازیکن در هر سن و سالی می تواند هر روز چیزی جدید ولو کوچک و جزئی یاد بگیرد. نقش هافبک دفاعی در گذشته به خصوص در برزیل کاملا معمول بود. ما بازیکنان زیادی مانند مائورو سیلوا، گیلبرتو سیلوا و دونگا داشتیم و ما در برزیل معتقد بودیم چنین بازیکنانی از حضور در نقش شماره پنج راحت هستند. این روند اگرچه دیگر متوقف شد، اما اکنون دوباره در حال بازگشت به گذشته هستیم، زیرا سیستم ها تغییر کرده اند.

 

امروزه ما به ترکیب های قدیمی برگشته ایم، روش هایی که مدافعان کناری رفت و آمد داشتند و در این موقعیت هافبک دفاعی نقش مهمی در این امر داشته، او تعادل را فراهم کرده و باید مراقب سایر بازیکنان باشد و خلاهای موجود را پر کند. هافبک دفاعی مرکز خط میانی بوده و برای هر تیمی ضروری است."

دیدگاه‌ها