کد خبر : 1721168 | 04 آذر 1399 ساعت 19:37 | 31.3K بازدید | 2 دیدگاه

عسگری: این استقلال قطعا به نتیجه خواهد رسید

مهاجم سابق پیکان مدعی است که استقلال قادر خواهد بود در این فصل با تفکرات کادرفنی و تلاش بازیکنانش به نتیجه لازم دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، جهانگیر عسگری، مهاجم سابق تیم پیکان که در دوران حضور در لیگ برتر نمایشی درخشان مقابل سرخابی‌ها از خود به جا گذاشته بود، در حاشیه تمرین امروز استقلال با بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم دیدار و خوش و بش کرد.

 

عسگری که تمایلات استقلالی خود را هیچگاه پنهان نکرده درباره شرایط استقلال می‌گوید: از بچگی استقلالی بودم و با بردهایش می خندیدم و با باخت‌هایش واقعا گریه می کنم حتی در این سن. برایم فرقی نمی کند چه کسی در این تیم باشد و هر کس پیراهن این تیم برایم ارزش دارند. مطمئن هستم در این فصل موفق خواهند شد.

 

 

1546700

 

 

مهاجم حال حاضر ویستاتوربین درباره باخت این تیم مقابل فولاد خوزستان نیز می‌گوید: این باخت شاید روند نتیجه گیری تیم را مختل کرده باشد اما خوشبختانه در مقطع خوبی از فصل اتفاق افتاده است. بازی‌های زیادی باقی مانده و قطعا این نتیجه قابل جبران خواهد بود. مطمئنا کادرفنی استقلال نیز با بررسی شرایط و آنالیز عملکرد بازیکنان، ضعف‌ها را خواهند پوشاند و این تیم قادر خواهد بود خیلی زود به روند نتیجه گیری دست یابد و مقابل ماشین سازی نیز شانس برای دستیابی به سه امتیاز این تیم فراهم به نظر می‌رسد.

 

وی با اشاره به دوران حضورش در لیگ برتر گفت: همیشه مقابل استقلال و خصوصا پرسپولیس انگیزه زیادی داشتم و خوشبختانه گل‌های خوب و البته قشنگی به پرسپولیس زده‌ام. همیشه رویای حضور در استقلال را داشتم و یک بار هم این پیشنهاد به من شد که نتوانستم و این حسرت همیشه برایم باقی ماند.

 

 

1546701

 

 

جهانگیر عسگری که در فصل گذشته با ثبت هشت گل سهم زیادی در صعود چوکا به لیگ برتر داشته، در این فصل راهی ویستاتوربین شده و بار دیگر با فرشاد پیوس همکاری خواهد کرد. او درباره این انتخاب خود می‌گوید: خیلی خوشحالم در کنار مجموعه کامل و موفقی حاضر هستم. بعد از سنجیدن تمام جوانب و علیرغم پیشنهادات دیگری که داشتم ترجیح دادم در ویستاتوربین کار را دنبال کنم. به نظرم این تیم از حیث مدیریت، کادرفنی و بازیکنان در شرایط مطلوبی برای دستیابی به موفقیت قرار دارد و به همین خاطر پیشنهاد آنها را قبول کردم. هیچ وقت از انگیزه‌هایم کم نمی‌شود و همین الان هم بی صبرانه منتظر شروع فصل و دستیابی به موفقیت در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم هستم.

دیدگاه‌ها