کد خبر : 1721172 | 04 آذر 1399 ساعت 19:50 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب معاوضه بزرگ بین رئال مادرید و اینتر

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس ایتالیا خبر مذاکرات دو باشگاه رئال مادرید و اینتر برای معاوضه کریستین اریکسن و ایسکو را تکذیب کرد.

تکذیب معاوضه بزرگ بین رئال مادرید و اینتر

به گزارش "ورزش سه"، دو ستاره خط هافبک رئال مادرید و اینتر این روزها اصلاً وضعیت خوبی را در تیم هایشان تجربه نمی کنند و طی ماه های اخیر دائماً با نیمکت‌نشینی دست و پنجه نرم کرده اند؛ موضوعی که حتی اعتراض آنها را هم در پی داشته است.

 

 

1544972

 

 

ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید که در دوره اول حضور زین الدین زیدان در این تیم به یک بازیکن ثابت برای کهکشانی‌ها تبدیل شده بود، حالا اوضاع برایش تغییر کرده و به نظر می‌رسد که سرمربی فرانسوی تمایل چندانی به حضور این بازیکن در تیمش ندارد.

 

از طرف دیگر کریستین اریکسن دانمارکی که با امیدهای فراوان در زمستان گذشته از تاتنهام راهی اینتر شده بود، طی مدت حضور خود در این تیم نتوانسته بازی‌های زیادی برای نراتزوری انجام دهد و حالا در آستانه جدایی قرار گرفته است.

 

 

1542854

 

 

در همین ارتباط طی ساعت گذشته اسکای آلمان در گزارشی مدعی شد که دو باشگاه رئال مادرید و اینتر مذاکرات خود را برای معاوضه ایسکو و کریستین اریکسن آغاز کرده‌اند. با این حال دقایقی پیش فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس ایتالیا این خبر را تکذیب کرده و اعلام کرد که هیچ گونه مذاکره ای بین لوس بلانکوس و نراتزوری در کار نبوده است.

دیدگاه‌ها