کد خبر : 1721186 | 04 آذر 1399 ساعت 21:17 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا مودریچ: انتقال به اینتر؟ در رئال مادرید خوشحالم

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید علاقمند به تمدید قرارداد با این تیم است.

لوکا مودریچ: انتقال به اینتر؟ در رئال مادرید خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوکا مودریچ در پایان فصل با رئال مادرید به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید صورت نگرفته است. لوس بلانکوس فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا در میلان مهمان اینتر است و لوکا مودریچ با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است.

 

شایعات انتقال به اینتر در تابستان 2018: "آنچه در سال 2018 اتفاق افتاد تمام شده و صحبت در این مورد منطقی نیست. من در رئال مادرید خوشحالم."

 

1546717

 

شایعات عدم تمدید سرخیو راموس: "این اخبار هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده و تیم را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این مسئله بین راموس و باشگاه است و امیدوارم تواقفی به سود همگان حاصل شود."

 

وضعیت رئال مادرید لیگ قهرمانان: "هر دیداری پیچیده است. اگر در بالاترین سطح خود نباشید، پیروزی به خصوص در اروپا برای شما دشوار است. اما ما باید قدرت و اتحاد را بارها در این مسابقات نشان داده ایم."

 

تمدید قرارداد با رئال مادرید: "باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. مردم اغلب از من این سوال را می پرسند و من همیشه یک جواب را می دهم. احساس خوبی دارم و می خواهم به کارم در رئال مادرید ادامه دهم، می توانم به تیم کمک کنم و اکنون احساس من این است، اما نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

رابطه با زین الدین زیدان: "ما از زمان ورود زیزو به مادرید همیشه از او دفاع کرده ایم. ما کنار زیدان هستیم و هرگز به او تردید نکرده ایم. ما با هم جام های زیادی برده ایم و امیدوارم در آینده این اتفاق تکرار شود."

 

1523140

 

مصدومیت های ناشی از تقویم فشرده: "بازی های زیادی وجود دارد. هر سه روز در تیم ملی، اروپا، لالیگا ... اما شرایط اینگونه است. ما در دورانی بسیار پیچیده زندگی می کنیم و هیچ کس به سلامتی بازیکنان اهمیتی نمی دهد."

 

اولین حضور مارتین اودگارد در لیگ قهرمانان اروپا: "او خوب تمرین می کند. اودگارد در ابتدای فصل به خاطر مصدومیت مشکلاتی داشت اما اکنون مدتهاست که با ما تمرین می کند. اودگارد یک بازیکن بسیار خوب و با استعداد و با نقاط قوت خود به ما کمک کند. او فقط باید آرام بوده، از فوتبال لذت ببرد و بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. "

دیدگاه‌ها