کد خبر : 1721197 | 04 آذر 1399 ساعت 22:00 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

حذف نماینده ایران از رقابت‌های اسنوکر انگلیس

سهیل واحدی ملی پوش ایران در رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

حذف نماینده ایران از رقابت‌های اسنوکر انگلیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، چهل و چهارمین مرحله از مسابقات قهرمانی اسنوکر انگلستان از  ۲۳ نوامبر (۳آذر) آغاز شده و تا ۶ دسامبر (۱۶ آذر) در ورزشگاه مارشال آرنا در میلتون کینز پیگیری خواهد شد.


مسابقات قهرمانی انگلستان  برای اولین بار در سال ۱۹۷۷ برگزار شده و دومین تورنمنت بزرگ رتبه بندی، بعد از مسابقات جهانی به شمار می آید.

 

این رقابت های مهم هر روز به صورت زنده از شبکه های انگلستان و یورو اسپورت پخش می شود. در این رقابت ها تمامی بازیکنان برتر از جمله رونی اُ سالیوان، قهرمان شش دوره جهان حضور خواهد داشت.

 

سهیل واحدی، ملی پوش ایران در اولین دور از این رقابت ها به مصاف لیو هاوتیان چینی که در رنکنیگ ۴۵ جهانی حضور دارد، رفت. ملی پوش ایران  که در  رده ۸۶ بهترین اسنوکر بازان جهان قرار دارد با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

 

در دیگر دیدار ها فردا (چهارشنبه) حسین وفایی به مصاف بیلی کسل، اسنوکر باز میزبان خواهد رفت. حریف وفایی در اولین دور از این رقابت ها در رده ۹۴ جهان قرار دارد، درحالی که ملی پوش ایران در رده ۳۷ بهترین اسنوکر بازان جهان است. 

 

رونی اُ سالیوان در سال گذشته در این مسابقات در یک شانزدهم نهایی مقابل دینگ جونهوی چینی با نتیجه شش بر چهار شکست خورد و از این رقابت ها کنار رفت. انتظار می رود او مدعی اصلی برای قهرمانی این رقابت ها باشد چرا که او هفت قهرمانی در این مسابقات داشته و امسال منتظر جشن هشتمین قهرمانی خود است. 

 

این رقابت ها به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد.  قهرمان این رقابت ها ۲۰۰ هزار پوند را به خانه می برد. همچنین نفرات دوم و سوم این رقابت ها به ترتیب ۸۰ و ۴۰ هزار پوند را برنده خواهند شد.

 

دینگ جونهوی سال گذشته در این رقابت ها قهرمان شد و اکنون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی شناخته می شود.

دیدگاه‌ها