کد خبر : 1721204 | 04 آذر 1399 ساعت 23:47 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

درد مشترک بهترین بازیکن جهان و راموس

وضعیت آینده لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید نیز در هاله ای در ابهام قرار گرفته است.

درد مشترک بهترین بازیکن جهان و راموس

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت زین الدین زیدان به نیمکت رئال مادرید، لوکا مودریچ تولدی دوباره یافته و در یک سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. اما قرارداد مرد سال فوتبال جهان در تابستان سال بعد به اتمام می رسد و هنوز پیشنهادی در مورد تمدید قرارداد به لوکا مودریچ داده نشده است.

 

1513567

 

شبکه ال چیرینگیتو در گزارشی مدعی شد لوکا مودریچ از این موضع مدیران رئال مادرید بهت زده شده و امیدوار بوده آنها زودتر برای تمدید قرارداد با این هافبک ارزشمند وارد مذاکره شوند. از ابتدای فصل زمستان لوکا مودریچ به صورت قانونی حق دارد با هر تیمی مذاکره و توافق کند و رئال مادرید فرصت زیادی برای تمدید قرارداد با این هافبک 35 ساله نخواهد داشت.

 

اما به نظر می رسد مشکل لوکا مودریچ نیز مانند سرخیو راموس است. فلورنتینو پرز مشکلی با تمدید یک ساله قرارداد این هافبک کروات ندارد، اما او خواهان تمدید دو ساله شده و به همین دلیل هنوز طرفین به توافق نرسیده اند. مدیران رئال مادرید معتقدند تمدید یک ساله بهترین راه حل برای بازیکنان بالای 30 سال است و این موضوع در مورد سرخیو راموس نیز صادق است. در صورت ادامه این روند، ممکن است هواداران رئال مادرید در تابستان سال آینده شاهد جدایی دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه باشند.

دیدگاه‌ها