کد خبر : 1721225 | 05 آذر 1399 ساعت 01:32 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 2-1 فرانس واروش: صعود با گل دقیقه نودی

یوونتوس به لطف گل ثانیه‌های پایانی آلوارو موراتا موفق شد با نتیجه 2-1 فرانس واروش را شکست بدهد و صعودش به مرحله بعد قطعی کند.

یوونتوس 2-1 فرانس واروش: صعود با گل دقیقه نودی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آندره آ پیرلو در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما گل های کریس رونالدو و آلوارو موراتا سه امتیاز این دیدار را نصیب بیانکونری کرد.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان میزبان هم رفته رفته مقابل دروازه حریف خودی نشان می دادند اما این فرانس واروش بود که در دقیقه 19 به گل رسید. روی یک حمله سریع بود که بازیکنان میهمان از تعلل مدافعان یووه استفاده کردند و ارسال انگوئن از سمت راست را اوزونی با یک ضربه هوشمندانه تبدیل به گل کرد.

 

1546771

 

بعد از این گل یوونتوسی ها به طور کامل بازی را در دست گرفتند و در مقابل بازیکنان فرانس واروش به دنبال رسیدن به گل دوم روی ضدحملات بودند.

حملات یوونتوس ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 35 این تیم به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که رونالدو با پاس کواداردو صاحب موقعیت شد و بعد از عبور از بین دو مدافع حریف، با یک شوت محکم توپ را به گوشه دروازه فرانس واروش فرستاد.

 

1546774

 

بعد از این گل بازی بار دیگر متعادل شد و بازیکنان فرانس واروش برای رسیدن به گل بعدی پیش کشیدند و در طرف مقابل، یوونتوسی ها هم حملات شان را دنبال کردند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 62، پیرلو سه تعویضی همزمان انجام داد و موراتا، کیه‌زا و کولوسفسکی را به زمین فرستاد تا توان هجومی تیمش افزایش پیدا کند.

در دقیقه 68، چیزی نمانده بود که رونالدو گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما واکنش به موقع دیبوش، مانع از گلزنی این ستاره پرتغالی شد. هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم، فشار حملات یووه بیش تر می شد. در دقیقه 82 بود که این بتانکور بود که می‌توانست یووه را پیش بیندازد اما باز هم دیبوش با یک واکنش خوب، توپ را به بیرون زد.

اما در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه مساوی به پایان خواهد رسید، یوونتوس در دقیقه 2+90 به گل برتری دست پیدا کرد. این بار هم کوارادو پایه‌گذار گل شد و ارسال او را دهانه دروازه را موراتا با ضربه سر تبدیل به گل کرد؛ در حالی که اشتباه دیبوش هم در به ثمر رسیدن گل موثر بود.

 

1546775

 

به این ترتیب یوونتوس با پیروزی 2-1، صعودش به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان را قطعی کرد.

دیدگاه‌ها