کد خبر : 1721231 | 05 آذر 1399 ساعت 02:12 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

باخت سنگین زنیت مقابل لاتزیو؛

ناکامی یاران آزمون در لیگ قهرمانان اروپا

زنیت سنت‌پترزبورگ با بازی تعویضی مهاجم ایرانی خود برابر لاتزیو شکست خورد.

ناکامی یاران آزمون در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهارم گروه F لیگ قهرمانان اروپا، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که پس از ۶ مسابقه مجددا سردار آزمون را در لیست مسابقه و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم المپیکو رم مقابل لاتزیو ایتالیا قرار گرفت.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ که پس از دو باخت پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوب بروژ بلژیک و دورتموند آلمان، در دیدار اخیرش مقابل لاتزیو به تساوی رسیده بود، در بازی برگشت نتوانست از حریف ایتالیایی خود امتیاز بگیرد و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

 

چیرو ایموبیله(۲ بار) و مارکو پارولو گلزنان تیم لاتزیو ایتالیا بودند و آرتم زیوبا نیز تک گل زنیت سنت‌پترزبورگ را به ثمر رساند که یاران سردار آزمون با این شکست یک امتیازی و در قعر جدول گروه F لیگ قهرمانان اروپا ماندند.

 

1546777

 

با توجه به اینکه زنیت سنت‌پترزبورگ تنها دو بازی دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارد و اکنون فاصله ۸ امتیازی با دورتموند و ۷ امتیازی با لاتزیو پیدا کرده، با کسب هر نتیجه‌ای در دو مسابقه بعدی خود نمی‌تواند راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شود و باید امیدوار باشد بتواند سهمیه لیگ اروپا را با صعود به رده دوم و گرفتن جایگاه کلوب بروژ ۴ امتیازی به دست آورد.

 

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در دو مسابقه قبلی لیگ قهرمانان اروپا و چهار دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه به دلیل مشکوک بودن به کرونا و بیماری حضور نداشت، در دیدار مقابل لاتزیو از دقیقه ۷۳ به جای یوری ژیرکوف وارد زمین شد که نتوانست مانع از باخت تیمش شود.

دیدگاه‌ها