کد خبر : 1721246 | 05 آذر 1399 ساعت 10:20 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: امیدوارم ژیرو بداند چقدر رویش حساب می‌کنم

بعد از پیروزی چلسی بر رن با گل تعیین‌کننده اولیویه ژیرو و صعود این تیم در لیگ قهرمانان، فرانک لمپارد به ستایش مهاجم فرانسوی‌اش پرداخت و او را بازیکن مهم تیمش دانست.

لمپارد: امیدوارم ژیرو بداند چقدر رویش حساب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در خانه رن به مصاف این تیم رفت و با گلی که اولیویه ژیرو در وقت‌های تلف شده انتهای بازی به ثمر رساند موفق شد حریف را 2-1 شکست داده و صعودش از مرحله گروهی را تضمین کند. با اینکه ژیرو در این فصل از سوی لمپارد به ندرت به میدان فرستاده شده ولی سرمربی چلسی در پایان بازی از او ستایش کرد و گفت این مهاجم فرانسوی بخش مهمی از برنامه‌های او است و خواهد بود.

 

1546807

 

درحالیکه بازی می رفت تا با تساوی 1-1 به پایان برسد اولیویه ژیرو که از ابتدای نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود در دقیقه 91 دروازه تیم فرانسوی را باز کرد تا صعود چلسی تضمین شود.

 

1546805

 

لمپارد در پایان بازی گفت: " آنچه در پشت صحنه گذشته مساله داخلی تیم است. ولی هر کس که انصاف داشته باشد می‌داند که اولیویه ژیرو چه بازیکن حرفه‌ای بی نظیری است و هم‌تیمی‌هایش و من چقدر برای او ارزش قائل هستیم. وقتی امروز ژیرو گل زد حتماً واکنش هم تیمی‌هایش را دیدید. ژیرو با تمرین‌هایی که می‌کند و در این سن با آمادگی‌ای که دارد ثابت کرده چقدر حرفه ای است. او برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم این را بداند که من چقدر رویش حساب کرده ام. خدا را شکر او حتی اگر منظم بازی نکند روحیه اش را عالی نگه می دارد و در روزی مثل امروز به کمک تیم می آید".

 

 

دیدگاه‌ها