کد خبر : 1721254 | 05 آذر 1399 ساعت 10:31 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

هفته قبل می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم؛

خرمزی: باید ۳ امتیاز را از مس بگیریم

مربی آلومینیوم اراک می‌گوید بازیکنان این تیم آمادگی و روحیه بالایی برای دیدار با مس رفسنجان دارند.

خرمزی: باید ۳ امتیاز را از مس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، محمود خرمزی درباره تقابل امروز آلومینیوم مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خیلی مهمی برای هر دو تیم است. شرایط دو تیم مشابه هم است چراکه هنوز امتیازی به دست نیاوردند، اما شرایط تیم ما در هفته اخیر خیلی خوب بوده و بچه‌ها تمرینات منظمی انجام دادند.

 

او ادامه داد: از هر نظر آماده دیدار با مس رفسنجان و محکوم به برد هستیم. هر طور شده باید سه امتیاز را بگیریم و دل هواداران و مردم استان مرکزی را شاد کنیم تا به بازی‌های بعد امیدوار باشیم.

 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به دیدار اخیرشان مقابل سپاهان که با اشتباهات داوری همراه بود، ابراز کرد: ما از نظر فنی به سپاهان نباختیم. اگر روند کاری دو تیم را مقایسه کنیم، می‌بینیم ما از نظر فنی از سپاهان پُرمهره که از هر نظر با ما قابل قیاس نیست، بهتر بودیم. ما بازیکنی داشتیم که دومین بازی لیگ برتری را انجام می‌داد و تجربه چنین شرایطی را نداشت ولی با این وجود عملکرد بهتری از حریف ارائه دادیم.

 

خرمزی یادآور شد: شرایط ما در نیمه اول خیلی بهتر از سپاهان بود و حتی سوار بر بازی بودیم ولی اتفاقاتی در نیمه دوم افتاد که تمرکز خود بازیکنان ما را برهم زد. اخراجی که در نیمه دوم داشتیم و محمد علی‌نژاد را از دست دادیم، روی کار ما تاثیر گذاشت. ابتدای فصل است و نباید راجع به داوری حرف بزنیم ولی این کارت قرمز تمرکز را از ما گرفت و واقعا تاثیرگذار بود. داور می‌توانست گل سپاهان را ابتدا آفساید و بعد خطا بگیرد که این اتفاق نیفتاد و منجر به گل سپاهان شد. اگر آن اتفاق نمی‌افتاد، حتی می‌توانستیم برنده باشیم.

 

او اضافه کرد: پس از دیدار با سپاهان با صحبت‌هایی که آقای خطیبی با بازیکنان انجام دادند، شرایط بچه‌های تیم از نظر روحی و روانی خیلی بهتر شده است. تمرینات خوبی انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت مس رفسنجان کار کردیم و امیدوار هستیم بتوانیم با توکل بر خدا و همت و دوندگی بچه‌های تیم نمایش خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز بازی را در اراک نگه داریم و به هواداران تقدیم کنیم.

دیدگاه‌ها