کد خبر : 1721256 | 05 آذر 1399 ساعت 10:40 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

خشم لایپزیش؛ پنالتی PSG به جوک شبیه بود

ناگلزمان سرمربی لایپزیش از دی‌ماریا ستاره PSG به تندی انتقاد کرده، او را به شبیه‌سازی برای گرفتن پنالتی متهم کرد و پنالتی اعلام شده علیه تیمش را به جوک تشبیه کرد.

خشم لایپزیش؛ پنالتی PSG به جوک شبیه بود

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش بعد از شکست 1-0 مقابل پاری سن ژرمن که با گل نیمار از روی نقطه پنالتی اتفاق افتاد به شدت عصبانی بود. ناگلزمان به زمین افتادن آنخل دی ماریا در محوطه جریمه تیمش را شبیه سازی واضح می دانست و پنالتی اعلام شده علیه لایپزیش را به جوک تشبیه کرد.

 

1546817

 

در دقیقه 11 بازی دو تیم مارسل سابیتزر بازیکن لایپزیش و دی ماریا در محوطه جریمه لایپزیش درگیری‌ای داشتند و داور مسابقه بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به پنالتی داد تا نیمار آن را به گل تبدیل کند. PSG با همین تک گل نیمار در این بازی پیروز شد. این پیروزی برای PSG حیاتی بود و باعث شد این تیم به رتبه دوم گروه H صعود کند درحالیکه از نظر امتیازی با لایپزیش که در رتبه سوم قرار دارد مساوی است.

 

1546814

 

ناگلزمان در پایان بازی از اعلام پنالتی علیه تیمش به شدت عصبانی بود و گفت: " پاریس در جریان بازی اصلاً شانسی نداشت و پنالتی ای که علیه ما اعلام شد به جوک شبیه بود".

 

1546815

 

سرمربی لایپزیش در ادامه گفت: " اینکه در رقابتی در سطح چمپیونزلیگ چنین تصمیمی گرفته می‌شود واقعاً غم انگیز است. دی ماریا در محوطه جریمه شبیه سازی کرد و هیچ تماسی بین بازیکن ما و او نبود. VAR احتمالاً داشت یک بازی دیگر را تماشا می‌کرد. گاهی همین جزئیات است که نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. ما اگر دقت بیشتری داشتیم و از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم به پیروزی‌ای دست پیدا می‌کردیم که حق مان بود. ما حالا در گروه شرایط ضعیف‌تری داریم و باید دو بازی بعدی را ببریم و امیدوار باشیم پاری سن ژرمن در بازی های بعدی اش موفق نشود".

 

 

دیدگاه‌ها