کد خبر : 1721259 | 05 آذر 1399 ساعت 10:58 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

النصر مهمترین بازی فصل را به الهلال باخت

درگیری امرابات و مایکون در فینال لیگ عربستان

پس از شکست النصر در مهمترین بازی فصل لیگ عربستان برابر الهلال ، این تیم گرفتار حواشی و اختلافات تازه از جمله اختلاف بین دو بازیکن خارجی سرشناس خود شده است.

درگیری امرابات و مایکون در  فینال لیگ عربستان

به گزارش" ورزش سه"بافه تیمبی گومیس مهاجم فرانسوی دوشنبه شب با گل کردن ضربه پنالتی الهلال را به پیروزی 2 بر صفر در مهمترین بازی لیگ عربستان برابر النصر رساند. نیمه اول حساس ترین بازی لیگ عربستان بدون گل تمام شد اما در نیمه دوم داور یک پنالتی برای الهلال گرفت و گومیس موفق به گلزنی شد.


در دقیقه 98 صالح الشهری با استفاده از پاس گومیس دومین گل الهلال را به ثمر رساند. الهلال با این برد 13 امتیازی شده و در صدر جدول قرار گرفت در حالی که النصر که در جایگاه سیزدهم بود به رتبه پانزدهم سقوط کرد. 
در 5 مسابقه مستقیم دو تیم الهلال دو بار و النصر دوبار به پیروزی رسیده و یک بار هم مساوی کرده اند.


نکته جالب این است که دو تیم در فینال جام پادشاهی روز شنبه آینده باید به مصاف هم بروند. با این وجود بازی دو تیم در هفته پنجم لیگ عربستان حواشی مخصوص به خودش را هم داشت. پطروس متیوس بازیکن تیم النصر از تصمیم داور مسابقه برای مردود اعلام کردن گل عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی این تیم ابراز عصبانیت کرد. 


حمدالله در دقیقه 67 با یک ضربه از داخل محوطه جریمه یک گل به ثمر رساند و با همتیمی هایش جشن شادی برگزار کرد اما داور با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی گل را مردود اعلام کرد. پس از لغو گل بازیکنان النصر به نشانه اعتراض به تصمیم داور به سمت او رفته و معترض شدند. 


با این وجود داور گل را مردود و الهلال این مسابقه حساس را پیش از فینال جام پادشاهی به نفع خود به پایان برد. اما درست بعد از پایان این مسابقه اختلافات بین دو بازیکن خارجی تیم ، نورالدین امرابات ستاره مراکشی و همتیمی اش مایکون برزیلی رخ داد.


پس از سوت داور دوربین ها درگیری بین مایکون و آمرابات را نشان دادند چرا که بازیکنان النصر برای گرفتن دستورالعمل های لازم دور عبدالرزاق کاپیتان تیم جمع شدند. مایکون ، حمدالله و پتروس به سمت امرابات رفتند و از او خواستند که به دیگر بازیکنان بپیوندد. ماجرایی که نزدیک بود تبدیل به یک حاشیه جدی برای النصری ها شود. اما در نهایت عبدالرحمن الحلافی مدیرتیم و همان مرد معروف که بعد از شکست النصر برابر پرسپولیس عکس و فیلمش در حالی که غمگین کنار تیر دروازه نشسته بود پربیننده شد این ماجرا را جمع کرده و بحران را خاتمه داد.

دیدگاه‌ها