کد خبر : 1721260 | 05 آذر 1399 ساعت 11:05 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت مس از داور و سرمربی گل ریحان البرز

باشگاه مس کرمان از نحوه داوری مسابقه تیم فوتبال این باشگاه با گل ریحان البرز و همچنین رفتار سرمربی تیم حریف به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

شکایت مس از داور و سرمربی گل ریحان البرز

به گزارش ورزش سه، فرهاد نژادفصیحی معاون فنی باشگاه مس کرمان روز چهارشنبه به خبرنگار ما گفت: در این بازی کاملا یک طرفه، پس از اینکه نتیجه دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و گل ریحان البرز با اعلام ضربه خطای مشکوک توسط داور مسابقه؛  از برد به تساوی تبدیل شد، باشگاه مس شکایت کتبی خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

 

وی افزود:در دقیقه ۹٣ بازی تیم فوتبال مس کرمان با تیم فوتبال گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج در هفته اول دور رفت لیگ دسته اول فوتبال و اعلام خطای بازیکن مدافع تیم مس و اعلام ضربه خطا به نفع تیم فوتبال گل ریحان، حسب اعلام نظر کارشناس هیچ خطایی انجام نشده است. این در حالی بود خطای مشابه بازیکن گل ریحان در نیمه اول اعلام نشد، وی با بیان اینکه داور مسابقه در نیمه اول ٧ دقیقه و در نیمه دوم ٨ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد افزود: ٧ نفر از بازیکنان مس با کوچکترین برخوردی از سوی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شدند و از همان دقایق ابتدایی استرس و فشار را به بازیکنان مس وارد کرد، همچنین سرمربی تیم گل ریحان و برخی دیگر از نیمکت نشین های این تیم بارها با حرکت ناشایست و غیر ورزشی از جمله پرتاب توپ به درون زمین در حین جریان مسابقه، به دنبال وقفه در جریان مسابقه بودند، وی تصریح کرد: باشگاه مس مطابق قوانین جاری کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، پیگیری بررسی اشتباه رخ داده در داوری این دیدار را حق قانونی و مسلم خود دانسته و این موضوع را تا وصول به حقیقت مجدانه پیگیری خواهد کرد.

 

در نخستین هفته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، دیدار تیم فوتبال مس کرمان و  گل ریحان البرز با نتیجه ١ بر ١ در ورزشگاه انقلاب شهر کرج به پایان رسید.

 

 داور این دیدار در وقت های اضافه برای تیم میزبان اعلام خطا کرد و به بازیکن مس اخطار داد که با اعتراض کادر فنی و اعضای تیم مس روبه‌رو شد، همان خطا نیز در نهایت تبدیل به گل تساوی برای گل ریحان البرز شد.

دیدگاه‌ها