کد خبر : 1721269 | 05 آذر 1399 ساعت 15:22 | 173.2K بازدید | 47 دیدگاه

آرایش متفاوت برای دومین برد

ترکیب استقلال برای ماشین سازی مشخص شد

استقلال با چند تغییر، امروز با یک ترکیب هجومی به مصاف ماشین سازی خواهد رفت.

ترکیب استقلال برای ماشین سازی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در اهواز انتظار هوادارانش را برآورده نکرد و با ارائه یک نمایشی ضعیف، بازی برده را با شکست عوض کرد. حالا محمود فکری برای دیدار امروز مقابل ماشین سازی چاره ای جز تغییر در ترکیب تیمش ندارد.


دروازه استقلال در اهواز 2 بار باز شد و حسینی بر روی گل هایی که خورد هیچ تقصیری نداشت و او به دلیل اشتباه مدافعین تیمش، دروازه اش را باز شده دید اما با این وجود، او پس از 55 بازی بالاخره قفس توری استقلال را به مظاهری واگذار کرد.


خرید جذاب استقلالی ها که با جنجال فراوان تبریز را به مقصد پایتخت ترک کرد، تا همین چند روز پیش درگیر پرونده شکایت تراکتور بود که سرانجام پس از کش و قوس فراوان رأی آن پرونده به سود رشید اعلام شد و اکنون گلر تیم ملی، می تواند با خیال راحت درون دروازه استقلال قرار بگیرد.


در خط دفاعی نیز با توجه به مصدومیت سیاوش یزدانی و آماده نبودن محمد دانشگر برای حضور در ترکیب اصلی تیم، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی زوج خط دفاعی تیم فکری را تشکیل خواهند داد. هر چند مرادمند و غلامی در اهواز ناهماهنگ نشان می دادند و حتی خرید جدید آبی ها از شهرخودرو، در اولین دیدارش برای استقلال مرتکب خطای پنالتی شد، ولی او گزینه اول فکری برای حضور در کنار غلامی است.


محمد نادری که توانست کرونا را شکست دهد، به صورت همزمان با میلیچ در ترکیب آبی ها به میدان خواهد رفت. نادری به عنوان دفاع چپ و میلیچ نیز با پست هافبک چپ می توانند یک ترکیب جالب و جذابی را برای هواداران استقلال به وجود بیاورند.


نادری که در انتقالی جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوست، امروز می تواند نخستین دیدار خود با پیراهن آبی را انجام دهد. از زمان پیوستن نادری به استقلال، هواداران این تیم بی صبرانه منتظر درخشش این بازیکن در ترکیب تیمشان بودند و حالا نادری این فرصت را دارد تا در مقابل ماشین سازی، برای اولین بار در لیگ بیستم به میدان برود.


در سمت راست خط دفاعی نیز وریا غفوری همچون همیشه حضور دارد. کاپیتان آبی ها در هر دو دیدار ابتدایی لیگ برتر گلزنی کرده و جز خوب های لیگ است. اما سورپرایز فکری در ترکیب امروزش، قطعا حضور بازیکن فصل گذشته گل گهر است.


سید احمد موسوی که در تمرینات آبی پوشان آماده نشان داده بود، امروز برای استقلال به میدان می رود تا جناح راست استقلال جان تازه ای بگیرد. حضور همزمان موسوی و غفوری نیز می تواند ذهن ها را به زمان حضور همزمان خسرو حیدری و علی حمودی در استقلال سالهای پیش ببرد.


با انتقادات فراوانی که از فرشید باقری شد، فکری برای دیدار امروز به این بازیکن استراحت داده است تا آبی پوشان با یک هافبک دفاعی روانه بازی شوند که آن یک نفر نیز کسی نیست جز مسعود ریگی که مدتهاست در خط میانی تیمش خوب و موثر و در خدمت تیم ظاهر شده است.


آرش رضاوند که با وجود سرماخوردگی در بازی با فولاد بد کار نکرد، با بیرون رفتنش از زمین مسابقه، استقلال برد را با شکست عوض کرد. حالا او با بهبودی کامل، می تواند عصای دست فکری در میانه میدان باشد. هر چند این انتظار می رفت که امروز بالاخره از جانشین کریمی یعنی مهدی مهدی پور رونمایی شود، اما مهدی پور امروز نیز کار را از روی نیمکت آغاز می کند.


ارسلان مطهری و مهدی قایدی در دیدار امروز زوج خط حمله استقلال را تشکیل خواهند داد تا استقلال بتواند با کسب پیروزی در مقابل ماشین سازی، دوباره به رده های بالای جدول برگردد و شکست تلخ و پرحاشیه مقابل فولاد را به دست فراموشی بسپارد. همانطور که انتظار می رفت، شیخ دیاباته در بازی امروز نیز همچون 2 هفته گذشته، نیمکت نشین است.


ترکیب استقلال برای دیدار مقابل ماشین سازی:
رشید مظاهری – عارف غلامی – محمد حسین مرادمند – وریا غفوری – محمد نادری – سیداحمد موسوی – هرویه میلیچ –مسعود ریگی – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – مهدی قایدی

دیدگاه‌ها