کد خبر : 1721271 | 05 آذر 1399 ساعت 12:07 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب کی‌روش تکذیب کرد؛ کلمبیا با من تماس نگرفته

میگل هررا که از او به عنوان جانشین احتمالی کی روش در کلمبیا یاد می‌شود شایعات را تکذیب کرد و گفت با او تماسی گرفته نشده است.

رقیب کی‌روش تکذیب کرد؛ کلمبیا با من تماس نگرفته

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره جانشینی کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا به اوج رسیده سرمربی مکزیکی کلاب آمه‌ریکا که سابقه هدایت تیم ملی مکزیک در جام جهانی را دارد شایعات درباره تماس کلمبیا با او برای جانشینی کی روش را تکذیب کرد.

 

1546857

 

این گزارشها در حالی مطرح می‌شود که فدراسیون فوتبال کلمبیا تا کنون رسماً درباره آینده کارلوس کی‌روش اظهارنظر نکرده و در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره قطع همکاری با او منتشر شده است. رسانه‌های کلمبیایی و دیگر رسانه‌های ورزشی دنیا حتی از نام چند مربی به عنوان نامزدهای جانشینی کی روش نام برده اند.

 

اولین کسی که نامش به عنوان جانشین احتمالی کی روش مطرح شد ولی این شایعات را شخصاً تکذیب کرد میگل هررای مکزیکی بود. هررا که در سال 2014 هدایت مکزیک را در جام جهانی در دست داشته در حال حاضر باشگاه کلاب آمه‌ریکا در این کشور را هدایت می‌کند. او در پاسخ به این شایعات گفت: " از اینکه اسمم به عنوان گزینه هدایت تیم بزرگی مثل کلمبیا آورده می‌شود خوشحالم ولی هیچکس با من تماس نگرفته و در این باره صحبت نکرده. کلمبیا تیم خوبی است که بازیکنان بزرگی دارد".

 

1546858

 

هررا در ادامه صحبتهایش گفت: " تا زمانی که با من رسماً تماس گرفته نشود نمی توانم در این باره صحبت کنم. من صد در صد برای هدایت کلاب آمه‌ریکا تمرکز دارم".

 

 

دیدگاه‌ها