کد خبر : 1721272 | 05 آذر 1399 ساعت 12:14 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی پس از 55 بازی روی نیمکت می رود؟

اگر فکری در دیدار امروز در برابر ماشین سازی به مظاهری بازی دهد، حسینی پس از 602 روز باید کار را از روی نیمکت آغاز کند.

حسینی پس از 55 بازی روی نیمکت می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در سومین دیداری که محمود فکری را بر روی نیمکت خواهد داشت، باید به مصاف ماشین سازی برود. آبی ها امید زیادی دارند تا با کسب پیروزی، اتفاقات و حاشیه های اهواز را به دست فراموشی بسپارند.


اما نکته جالب درخصوص ترکیب احتمالی استقلال، حضور رشید مظاهری درون دروازه آبی هاست. خرید جدید و پر سر و صدای این تیم، می تواند در دیدار مقابل ماشین سازی وظیفه حراست از قفس توری آبی ها را برعهده بگیرد.


اما در صورتی که فکری برای دیدار امروز به مظاهری بازی بدهد، اتفاق جالبی درون دروازه استقلال رخ خواهد داد و آن هم نیمکت نشین شدن سیدحسین حسینی پس از 602 روز خواهد بود.


در فصل 97-98 و پس از آن دربی معروفی که فرشید اسماعیلی یک ضربه پنالتی را از دست داد و تیم شفر، شهرآورد را به شاگردان برانکو باخت، جنجال زیادی بر سر ضربه پنالتی به وجود آمد که در نهایت منجر به نیمکت نشین شدن سیدمهدی رحمتی شد.

 

1527971


وینفرد شفر در دیدار بعدی تیمش مقابل سایپا که در تاریخ 14 فروردین 98 برگزار شد، از سیدحسین حسینی در ترکیب تیمش استفاده کرد و حتی پس از جدایی شفر و حضور مجیدی در دیدارهای پایانی لیگ برتر و بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این حسینی بود که به عنوان دروازه بان استقلال درون دروازه قرار گرفت.


حسینی در آن فصل، در تمامی 7 دیدار پایانی لیگ هجدهم و 4 دیدار آخر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الهلال (رفت و برگشت)، الدحیل و العین به میدان رفت که در نهایت با حذف شاگردان مجیدی به پایان رسید. حسینی در 11 دیدار پایانی آن فصل برای تیمش به میدان رفت.


در فصل گذشته و با جدایی رحمتی از استقلال، حسینی به دروازه بان شماره یک و بدون رقیب آبی ها تبدیل شد و در 30 دیدار لیگ برتر، 5 دیدار جام حذفی، 2 دیدار پلی آف لیگ قهرمانان و 5 دیدار مرحله اصلی لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش به میدان رفت تا در فصل قبل نیز 42 بار وظیفه حراست از دروازه استقلال را برعهده داشته باشد.


در دو هفته ابتدایی لیگ بیستم نیز این حسینی بود که درون دروازه استقلال قرار گرفت تا آمار حضورش در قفس توری آبی ها را به 55 دیدار متوالی برساند. حسینی در این 55 دیدار، 53 بار دروازه اش را باز شده دیده و در 17 دیدار موفق به ثبت کلین شیت شده است.
حالا و پس از خلق این رکورد، به نظر می رسد باید شاهد نیمکت نشین شدن حسینی باشیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پس از 602 روز و انجام 55 بازی به صورت متوالی و بی وقفه، فرد جدیدی بجز حسینی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها