کد خبر : 1721274 | 05 آذر 1399 ساعت 12:17 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

از انتخاب ذوب آهن پشیمان نیستم

حسینی: 10 نفره نمی‌شدیم ماشین سازی را می‌بردیم

گلزن ذوب آهن در جدال با ماشین سازی، نسبت به تکرار اتفاقات داوری علیه تیم خود گلایه کرد.

حسینی: 10 نفره نمی‌شدیم ماشین سازی را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله حسینی، مدافع گلزن ذوب آهن در جدال با ماشین سازی درباره شرایط این تیم اینطور توضیح می‌دهد: بازی خوبی انجام دادیم و همانطور که در این مدت در موردش بارها صحبت شده نتیجه بازی تحت تاثیر تصمیم داور مسابقه بود و اگر از دقیقه یک بازی 10 نفره نمی‌شدیم قطعاً بازی را برده بودیم چرا که حریف را به خوبی آنالیز کردیم و برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتیم ولی نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری همیشه به ضرر ماست و در بازی قبلی هم شاهد چنین موضوعی بودیم.

 

وی در مورد ورودش به زمین به جای علی دشتی برای پر کردن جای خالی محمدزاده گفت: به هر حال تیم باید کل بازی را با یک نفر کمتر انجام می‌داد و در این شرایط کادرفنی تصمیم گرفت خط دفاع خالی نماند و برای همین به من اعتماد کردند و به زمین رفتم و همه تلاشم این بود که در کنار سایر اعضای تیم اجازه ندهیم حق تیم پایمال شود و همانطور که گفتم اگر 10 نفره نبودیم بازی را می‌بردیم ولی در نهایت بازهم خدا را شکر که یک مساوی گرفتیم و با شکست از زمین خارج نشدیم.

 

مدافع ذوب آهن در مورد گلی که در دقایق پایانی بازی زد هم توضیح داد: گلی که زدم حاصل تلاش بچه ها و روی یک حرکت کاملاً تمرین شده بود. قبلاً هم گفتم ما برای بازی با ماشین سازی برنامه داشتیم و شیوه های گلزنی تمرین کرده بودیم و روی نقاط ضعفشان کار کردیم که تصمیم داور کار را خراب کرد. به هر حال خوشحالم که زحمت بچه ها توسط من به نتیجه رسید و حداقل یک مساوی توانستیم بگیریم.

 

حسینی در مورد اینکه با توجه به محرومیت محمدزاده احتمالا مقابل پیکان هم فیکس است گفت: این مسائل به تصمیم کادرفنی بر می‌گردد و مشخص نیست چه کسی بازی می‌کند. اگر به من فرصت بازی داده شود همه تلاشم را برای کمک به تیم خواهم کرد و در کل امیدوارم مقابل پیکان به حقمان برسیم و 3 امتیاز را بدست بیاوریم چون دیگر در این بازی باید پیروز شویم.

 

وی در مورد جدایی از گل گهر و اینکه با توجه به صدرنشینی این تیم در لیگ برتر از تصمیمش پشیمان است یا نه، گفت: گل گهر تیم خوبی است و مشخص بود با حضور آقای قلعه نویی امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. آنها مایل بودند همکاری داشته باشیم ولی من تصمیم داشتم فضای دیگری را تجربه کنم و به تیم خوب و بزرگ ذوب آهن آمدم و از انتخابم اصلاً پشیمان نیستم.

دیدگاه‌ها