کد خبر : 1721281 | 05 آذر 1399 ساعت 13:02 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

ناگلزمان: به داور باختیم؛ پنالتی برای پاریس جوک بود

یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش از پنالتی اعلام شده برای PSG در جریان بازی دو تیم به شدت انتقاد کرده و گفت این پنالتی به جوک شبیه بود.

ناگلزمان: به داور باختیم؛ پنالتی برای پاریس جوک بود

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل PSG بسیار خشمگین بود. او در جریان بازی هم مدام از کنار زمین فریادزنان بازیکنانش را هدایت می‌کرد. او بارها و بارها از کنار زمین فریاد می‌زد و بازیکنانش را در این بازی پیچیده هدایت می‌کرد. تلاشهای او بی ثمر نبود و لایپزیش بازی خوبی به نمایش گذاشت. اما در نهایت نتیجه به نفع او و تیمش نبود و لایپزیش با نتیجه 1-0 بازی را به حریف پاریسی واگذار کرد.

 

1546816

 

اما ناگلزمان حتی بعد از سوت پایان بازی هم ساکت نبود و در مقابل دوربینها خشم خود را تخلیه کرد. او از بازیکنانش به خاطر اینکه در تاثیرگذارترین صحنه بازی عاقلانه رفتار نکردند انتقاد کوچکی کرد اما نوک پیکان حملات او به بازیکنان پاریس و داور مسابقه بود.

 

بازیکنان لایپزیش بارها به جای اینکه توپ را از مقابل دروازه با پاس بلند به زمین حریف منتقل کنند شروع به بازی سازی با پاسهای کوتاه کردند و ناگلزمان از این ناراحت بود. در یکی از همین حرکتها بود که توپ به آنخل دی ماریا رسید و وقتی مارسل سابیتزر کوچکترین تماسی با او داشت دی ماریا خود را به زمین انداخت. داور هلندی مسابقه خیلی سریع حکم به پنالتی داد و داور ویدیویی هم تصمیم داور را تایید کرد تا نیمار تنها گل بازی را به ثمر برساند.

 

1546817

 

ناگلزمان در انتهای بازی گفت: " من اصلاً نمی فهمم. ما در طول 90 دقیقه تیم بهتر بودیم و اعلام پنالتی برای پاریس واقعاً جوک بود".

 

سرمربی لایپزیش در ادامه انتقاد خود را متوجه داور ویدیویی کرد و گفت: " مشکل ما با کمک داور ویدیویی است. استفاده نکردن از این تکنولوژی برای فوتبال بهتر است. بیایید داورها را دوباره تنها بگذاریم. من نمی دانم VAR در آن صحنه کجا بود. احتمالاً در حال تماشای یک بازی دیگر بود. چنین چیزی در یک بازی در سطح لیگ قهرمانان واقعاً غم انگیز است. همین جزئیات کوچک است که نتیجه بازی را تعیین می‌کند و امروز داوری بود که این جزئیات را تاثیرگذار کرد".

 

ناگلزمان در ادامه گفت: " ما حالا در گروه شانس کمتری برای صعود داریم و باید دو بازی آخرمان را پیروز شویم. ما در این گروه دشوار کارمان را با این فکر شروع کردیم که هدف مان صعود به مرحله یک هشتم نهایی است. این عزم و اراده ما تغییری نکرده و در ادامه برای رسیدن به هدف مان تلاش خواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها