کد خبر : 1721295 | 05 آذر 1399 ساعت 14:28 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاری دوباره ذوب آهن را 12 نفره می‌کند؟ (عکس)

مدافع پیکان در شرایطی مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت که امیدوار است شرایط همانند تقابل‌های قبلی به سود تیمش خاتمه یابد.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان بعد از برد روحیه بخش هفته گذشته مقابل شهرخودرو، اینبار در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. مهدی تارتار نیز بعد از استعفای چند ساعته خود بار دیگر به روی نیمکت این تیم بازگشته و امیدوار است برابر شاگردان رحمان رضایی به نتیجه مطلوب دست یابد.

 

یکی از حواشی جالب توجه این بازی، تقابل محمد ستاری مدافع چپ پای پیکان با هم‌تیمی‌های سابقش خواهد بود. ستاری که چند فصل در این تیم و در دوران سرمربیگری امیر قلعه نویی حضور داشته، طی دو فصل اخیر توانسته به نتایج مطلوبی برابر تیم سابق خود دست یابد. ستاری دو بار با پارس جنوبی و با هدایت مهدی تارتار برابر ذوب آهن قرار گرفته و توانسته به دو برد برابر حریف دست یابد و فصل گذشته نیز با پیراهن پیکان در شرایطی مقابل این تیم قرار گرفت که سه امتیاز ارزشمند این بازی توانست نقش پررنگی در بقای این تیم ایفا کند.

 

ستاری که پیش از این در تقابل با تیم سابق خود عکس یادگاری‌اش را در جمع بازیکنان ذوب آهن به ثبت رسانده، اکنون در هفته سوم لیگ بار دیگر با هدایت مهدی تارتار و اینبار با پیکان برابر ذوب آهن قرار خواهد گرفت و باید دید اینبار شرایط به چه شکل برای او و تیمش پیش خواهد رفت.

 

1546901

دیدگاه‌ها