کد خبر : 1721298 | 05 آذر 1399 ساعت 14:15 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

تونی فریکسا:

نیمار را بر نمی‌گردانم، هرگز راموس را جذب نمی کنم

تونی فریکسا نه نیمار را برمی گرداند و نه سرخیو راموس را برای بارسا جذب خواهد کرد.

نیمار را بر نمی‌گردانم، هرگز راموس را جذب نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا دو ماه دیگر برگزار خواهد شد و تونی فریکسا یکی از نامزدهاست. او زمانی سخنگوی باشگاه بارسلونا بود و به خوبی با فضای باشگاه آشناست. فریکسا نیز مثل هر کاندیدای دیگری برای خود برنامه ها و اهداف خاصی دارد. او معتقد است می تواند بارسا را به ساحل امن برساند.

 

 

1546910

 

 

هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نیمار با برخی نامزدهای ریاست بارسا تماس گرفته و آنها قصد دارند از بازگرداندن ستاره برزیلی به عنوان یکی از برنامه های اصلی کمپین شان استفاده کنند.

فریکسا در این رابطه گفت:« نیمار از نظر من بین 30 بازیکن برتر دنیا هم قرار ندارد. او زمانی که برای بارسا بازی می کرد، پس از مسی شماره دو دنیا بود و شیوه ای که او بارسا را ترک کرد،  باعث می شود تا بازگشتش غیرممکن شود. من برنامه ای برای برگرداندن نیمار ندارم.»

 

اهداف نقل و انتقالاتی:« در حال حاضر بازیکنی نداریم که به تنهایی بتواند نتیجه یک بازی را تعیین کند. ارلینگ هالند البته مرا به وجد آورده است و امباپه هم کیفیت بالایی دارد.»

 

 

1544976

 

 

یکی از نامزدهای ریاست بارسا وعده داده بود که سرخیو راموس را جذب خواهد کرد. فریکسا در مورد جذب بازیکن از رئال گفت:« پیشتر شاهد حضور لوئیس انریکه در بارسا بودیم که با جدایی از رئال به تیم ما پیوست اما من هیچ بازیکنی از رئال را جذب نخواهم کرد و معتقدم هر کسی پیراهن رئال را بر تن کرده، نباید به بارسا بپیوندد. کسی در کیفیت راموس شک ندارد ولی هرگز او را برای بارسا جذب نمی کنم.»

 

تغییر سرمربی:« من طرفدار ثبات هستم. رونالد کومان مربی خیلی خوبی است و به خوبی توانسته در رختکن تیم خودش را اثبات کند. رئیس شوم، کومان به کارش ادامه خواهد داد. یوهان کرویف هم دو فصل بد را در بارسا داشت و سپس 4 سال متوالی تیم را قهرمان کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها