کد خبر : 1721317 | 05 آذر 1399 ساعت 16:15 | 47.7K بازدید | 1 دیدگاه

نمایش دلپذیر اسکار مینگسا در بارسا

پس از زلاتان و مانه، کومان ستاره جدید رو کرد

اسکار مینگسا شب گذشته اولین بازی خود برای بارسا را تجربه کرد. او یک پاس گل داد و در نهایت 13 سال انتظارش برای رسیدن به پیراهن اول آبی اناری ها پایان یافت.

پس از زلاتان و مانه، کومان ستاره جدید رو کرد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، شاید هر انتقادی به رونالد کومان در شروع کارش وارد باشد اما نمی توان به او بابت عدم اعتماد به جوانان انتقاد کرد چرا که از واقعیت به دور است.

 

 

1546793

 

 

کومان نشان داده است که در استفاده از استعدادهای جوان شجاعت لازم را دارد. او این را در باشگاه های سابقش و تیم ملی هلند نشان داده بود و در بارسا هم این روند را ادامه داده است. او پدری گونزالس 17 ساله را به خاطر استعداد خالصش به فیکس بارسا تبدیل کرد و شب گذشته نیز اسکار مینگسا را البته به دلیل نیاز و اجبار، در ترکیب ثابت به میدان فرستاد و جواب هم گرفت.

 

جرارد پیکه، ساموئل اومتیتی و رونالد آرائوخو همگی مصدوم بودند و کومان چاره ای نداشت جز اینکه به مینگسا اعتماد کند. مدافعی که از هشت سالگی در آکادمی لاماسیا حضور دارد و 13 سال منتظر چنین شبی بود.

 

 

1546926

 

 

کومان در دوران طولانی مربیگری اش، ستاره های جوانی چون زلاتان، ویرژیل فن دایک، سادیو مانه و.... را به فوتبال دنیا معرفی کرده و دیروز نوبت اسکار مینگسا بود که مورد اعتماد کومان قرار بگیرد. مرد هلندی وعده داد که او در بازی بعدی نیز فیکس خواهد بود.

 

 

1546925

 

 

کومان پس از پیروزی 0-4 تیمش در مورد مینگسا گفت:« مینگسا می تواند در ادامه فرصت های دیگری برای حضور در ترکیب بارسا پیدا کند. او استعدادی جوان است که سال ها در تیم های پایه ای باشگاه بوده و به خوبی با فضای بارسا آشناست. او فلسفه باشگاه را می داند و از بازی او برابر دینامو به وجد آمدم و مرا تحت تاثیر قرار داد. برای ما و خودش مهم است که اعتماد به نفسش بالاتر برود.»

 

مینگسا در نیمه اول کمی با استرس بازی کرد ولی هرچه از بازی گذشت، توانست مسلط تر به کار ادامه دهد. او روی ارسال پاس، بازی سازی از عقب زمین و حتی مشارکت در حملات تیم، خوب و باکیفیت نشان داد. مینگسا پاس گل دوم بارسا را هم به مارتین برایثویت داد.

 

 

1546907

 

 

نمایش مینگسا موجی از خوشبینی را به اردوی بارسا آورده است؛ به خصوص در روزهایی که بارسا نیاز شدید به یک مدافع میانی دارد.

او شنبه برابر اوساسونا فرصتی جدید برای اثبات ارزش هایش خواهد داشت. کمی طول کشید تا مینگسا که در تمام تیم های پایه ای باشگاه حضور داشته، بتواند به پیراهن تیم اول برسد ولی او حالا صاحب شانس بزرگی شده تا دیگر این پیراهن را از دست ندهد.

همانطور که خودش در پایان بازی گفت، این می تواند شروع یک اتفاق بزرگ باشد.

 

 

1546906

 

دیدگاه‌ها