کد خبر : 1721348 | 05 آذر 1399 ساعت 17:51 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوپر گل میلیچ؛ بدل واقعی مسی اینجاست!

هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ماشین سازی را باز کرد تا آبی ها از زیر فشار خارج شوند.

سوپر گل میلیچ؛ بدل واقعی مسی اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی سومین دیدار خود را در لیگ بیستم برگزار کردند که در نیمه اول یک دیدار سرد و کسل کننده را در نیمه نخست شاهد بودیم.


اما در نیمه دوم حملات استقلال بر روی دروازه ماشین سازی شدت پیدا کرد و در حالیکه سانترهای نادری، میلیچ، غفوری و موسوی در دو جناح بی نتیجه بود، آبی ها صاحب یک فرصت پشت محوطه جریمه حریف شدند.

در دقیقه 57 بازیکنان ماشین سازی بر روی آرش رضاوند مرتکب خطا شدند و غفوری به همراه میلیچ پشت توپ ایستادند. توپی که تا دروازه حریف فاصله زیاد و نزدیک به 30 متر فاصله داشت.


اما هرویه میلیچ مدافع کروات استقلالی ها این ضربه را به سمت دروازه محمدباقر صادقی نواخت و توپ او به زیبایی هر چه تمام به کنج دروازه ضلع غربی ورزشگاه آزادی رفت و کاری از دستان سنگربان ماشین سازی بر نمی آمد.

 

میلیچ که به لحاظ ظاهری شباهت هایی به لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا دارد، با گل زیبایی که با پای چپ از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، ذهن ها را به سمت مسی برد تا این مدافع کروات نشان دهد علاوه بر خصوصیات ظاهری، از لحاظ زدن ضربات ایستگاهی هم می تواند بینندگان تلویزیونی را به یاد مسی بیندازد.

میلیچ با گلی که وارد دروازه صادقی کرد، توانست سومین گل خود با پیراهن استقلال را به ثمر برساند. او فصل گذشته در دیدار مقابل صنعت نفت و گل گهر نیز موفق شده بود برای آبی پوشان گلزنی کند.

دیدگاه‌ها