کد خبر : 1721352 | 05 آذر 1399 ساعت 18:08 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش نظم و پاکیزگی در قطر

محبوبیت تیم های شرقی در لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) با حضور ۱۵ تیم از چین، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و تایلند به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود. تیم‌هایی از شرق با فرهنگ‌های متفاوت، اما با یک نقطه اشتراک!

به گزارش"ورزش سه" به نقل از کانال فوتبال آسیایی، تیم ملی ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با انضباط و نظافت رختکن خود زبانزد شد و با نوشتن پیام تشکری برای میزبان به زبان روسی، فرهنگ خود را نشان داد؛ فرهنگی در حال همه‌گیر شدن.


حالا در قطر، اولین باشگاه بیجینگ گوان چین بود که با این اقدام، سایر باشگاه‌ها را تشویق به انجام این کار کرد و نمایندگان باشگاه‌های شرق آسیایی با نظافت کامل رختکن و نشان دادن این فرهنگ مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

تیم‌های شرقی میان کارکنان نظافت استادیوم‌های میزبان لیگ قهرمانان آسیا، محبوب شده‌اند، زیرا علاوه بر رقابت در زمین، خارج از زمین هم برای نظافت رختکن‌ها رقابت دارند تا مشخص شود کدامیک در این بخش بهترین هستند.

 

در تصاویر، رختکن سه تیم بیجینگ گوان چین، ملبورن ویکتوری استرالیا و اف‌سی توکیو ژاپن را پس از پایان بازی در استادیوم‌های جاسم بن حمد و اجوکیشن سیتی می‌بینید که نظم خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 

1546990

 

1546989

دیدگاه‌ها