کد خبر : 1721358 | 05 آذر 1399 ساعت 18:42 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل اسپانیا هیچ شانسی نداشتیم

کروس: هرگز تا این اندازه حس ناتوانی نداشتم

شکست شش گله برابر اسپانیا حس ناتوانی بزرگی را به تونی کروس تحمیل کرده بود.

کروس: هرگز تا این اندازه حس ناتوانی نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته گذشته آلمان و اسپانیا در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا به یک دیدار تاریخی و کلاسیک تاریخ فوتبال تبدیل شد. آلمانی‌ها بدترین شکست تاریخ خود را در سویا تجربه کردند و اسپانیا یکی از بهترین نمایشهای خود و یکی از بهترین پیروزی‌هایش را بدست آورد.

لاروخا در شب هت تریک فران تورس شش گل به آلمان زد تا به عنوان تیم اول گروه راهی نیمه نهایی شود و ژرمن ها را شوک زده کند. پس از این بازی بسیاری خواهان برکناری یواخیم لوو از سمت سرمربیگری مانشفات شدند ولی در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان یورو 2021 بر راس کار بماند.

 

 

1547000

 

 

تونی کروس ستاره رئالی تیم ملی آلمان این شکست را بزرگترین شکست خود در زمین فوتبال می داند.

او در این رابطه گفت:« اگر دوران حرفه ای خودم را مرور کنم، شاید شکست مقابل اسپانیا تلخ ترین شکست من نباشد. شکست در فینال لیگ قهرمانان 2012 (با بایرن مونیخ مقابل چلسی) تلخ ترین بود ولی باخت شش گله به اسپانیا قطعاً بزرگ ترین و سنگین ترین شکستم بوده است.

تا پیش از آن، هرگز در یک بازی تا این حد احساس ناتوانی نکرده بودم.»

 

 

1544768

 

 

کروس ادامه داد:« ما واقعاً بد کار کردیم و باید بررسی کنیم که چه چیزی اشتباه پیش رفت. سه ماه قبل با تقریبا همین ترکیب مقابل اسپانیا بازی کرده بودیم و بازی 1-1 مساوی شد و حتی لایق پیروزی بودیم. حال یک دوره طولانی بدون بازی های ملی در پیش است که ناراحت کننده است اما باید به عنوان یک فرصت به آن نگاه کنیم. همان طور که بارها نشان داده و ثابت کرده ایم، اوضاع دوباره بهتر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها