کد خبر : 1721361 | 05 آذر 1399 ساعت 18:36 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاگرد مودبی باشید برایتان بد می شود

فاضلی: نساجی باید الان صدرنشین لیگ باشد

نساجی که با کسب دو نتیجه خوب در دو هفته ابتدایی در میان تیم های بالای جدولی حضور پیدا کرده بود امروز در دیدار خارج از خانه برابر سایپا شکست خورد.

فاضلی: نساجی باید الان صدرنشین لیگ باشد

به گزارش"ورزش سه" وحید فاضلی مربی تیم نساجی در پایان بازی برابر سایپا که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود درباره این بازی گفت:"بازی کاملا یکطرفه بود. روی اتفاق گل خوردیم. تیم حریف هم برنامه داشت و به آنها تبریک می گویم."


او افزود:"بازیکنان ما سبک متفاوتی از فوتبال را به نمایش گذاشتند. فیلم بازی را ببینید و خودم لذت بردم. ایرادی اگر هست از من است و باید بروم کار را بهتر کنم."


سرمربی نساجی در ادامه درباره داوری بازی گفت:"من دو هفته از داوران تعریف و تشکر کردم اما اینجا اگر شاگرد مودب باشید برای تان بد می شود. بازیکن سرش را پایین آورده تا ۲۰ سانتی زمین ولی خطای ما را می گیرند و اعتراض کردم و کارت گرفتم تا به مرز انفجار بروم."


او همچنین گفت:"به جای اینکه به مشکلات داوری بپردازند در برنامه تلویزیونی یک ساعت به دعوای مدیریتی پرداخته می شود. اصلا بیایید مرا حذف کنید ولی یکی به داد تیم من برسد. تیمم الان باید صدر جدول می بود. هواداران از من می خواهند از تیمم دفاع کنم اما باید از داوری شکایت کنم؟"


او اضافه کرد:"داوری اشکال دارد و فوتبال است اما در فوتبال اروپا هم به این شکل است؟ بازی هفته گذشته ما مقابل تراکتور را دیدید؟ در برنامه تلویزیونی به این مسائل پرداخته نمی شود. بروید دو بازی اخیر را ببینید. بازیکنان من عالی بودند و من اشتباه کردم و پشت آنها هستم. بازی هفته گذشته مدیریت تیم به خاطر عملکرد تیم پاداش داد و ما یک تیم خصوصی هستیم و نباید به این شکل اذیت شوند."


فاضلی گفت:"بازی هفته پیش ما جلو افتادیم ولی وقت را تلف نکردیم. ما هم می توانستیم اما بروید بازی امروز را بینید که سایپا چقدر وقت تلف کرد. بازیکن در اروپا وقتی بیرون برود دیگر برنمی‌گردد اما اینجا بازیکن فقط برای وقت تلف کردن بازی را از جریان می اندازد. فقط بگویم که فوتبال ما با این شرایط به بیراهه می رود."

دیدگاه‌ها