کد خبر : 1721375 | 05 آذر 1399 ساعت 19:00 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترهای تیم جور جوان‌ها را هم می‌کشند

صادقی: سایپا یک تیم سالم است؛ بدون زد و بند!

سرمربی سایپا گفت: باشگاه سایپا به فوتبال ایران خدمت می کند، اما متاسفانه کسی زیاد به این تیم توجه نمی کند.

صادقی: سایپا یک تیم سالم است؛ بدون زد و بند!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از پیروزی تیمش مقابل نساجی در نشست خبری عنوان کرد: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، باید یک خسته نباشید جانانه به بازیکنانم بگویم؛ مخصوصا بازیکنانی که امروز بازی نکردند. می دیدم که آن ها روی سکوها چقدر با تمام وجود دوست داشتند که تیم برنده شود. از همین جا به آن ها می گویم اگر تا آخر لیگ همینطور یک تیم واقعی باشیم و مثل امروز چه کسانی که بازی می کنند و چه کسی که بیرون هستند، دلشان برای تیم بتپد، می توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.


وی افزود: از نظر فنی سعی کردیم همه فوتبالمان را از داخل زمین خودمان شروع کردیم و با یک فوتبال روی زمین به دروازه حریف برسیم. در نیمه اول در دو، سه صحنه موفق بودیم و توانستیم به دروازه حریف هم برسیم. آن ها تیم قدرتمندی بودند و چند بازیکن باتجربه داشتند. بین دو نیمه تغییر سیستم دادیم و در نهایت با تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم بازی را ببریم. تمام هدفمان هم این بود که در زمین خودمان بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. تیم ما جا دارد که فوتبال بهتری بازی کند. بچه های ما به ویژه جوان ها باید قدر این فرصت ها را بدانند. امروز هم به چند بازیکن جوان میدان دادیم که آن ها باید خودشان را نشان دهند. امیدوارم در آینده بتوانیم فوتبال بهتری بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم.


سرمربی سایپا ادامه داد: ما تنها هستیم. تماشاچی نداریم. شما نگاه کنید در برنامه تلویزیونی می‌گذارند آخرین بازی، بازی ما را نشان می‌دهند. همه دعواها و حاشیه ها که تمام شد، سراغ سایپا می آیند. کسی به سایپا نمی پردازد که چقدر خوب بازی کرده و چند پاس در یک بازی داده. باشگاه سایپا به فوتبال ایران خدمت می کند، اما متاسفانه کسی زیاد به این تیم توجه نمی کند.


صادقی در پایان گفت: خوشبختانه من حمایت مدیران باشگاه را دارم و تا زمانی که باشم، همین مسیر را ادامه می دهم. تیم جوانی داریم و باید از بازیکنان باتجربه مان تشکر کنم که خیلی مواقع جور جوان ها را می کشند. ما یک تیم واقعی هستیم. برای کسب نتیجه تمرین و تلاش می کنیم. ما یک تیم کاملا سالم هستیم؛ ‌تیمی که هیچ زد و بندی در آن نیست. مطمئنا که خدا هم به ما کمک می‌کند که نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها