کد خبر : 1721376 | 05 آذر 1399 ساعت 19:06 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

به کسی ربطی ندارد نیمکت فولاد چکار می کند

هاشمی نسب: ته تهش اعتراض می کنیم نه بی حرمتی

فولاد در روزی که با یک گل از گل گهر عقب افتاده بود بازی را به تساوی کشاند و تا آستانه پیروزی پیش رفت اما پنالتی این تیم در آخرین دقیقه تبدیل به گل نشد.

هاشمی نسب: ته تهش اعتراض می کنیم نه بی حرمتی

به گزارش"ورزش سه" فولاد بعد از برد برابر استقلال در هفته دوم به سیرجان رفت تا برابر تیم تازه مدعی گل گهر بازی کند. مسابقه ای که یک بازی محکم و درگیرانه بود و در نهایت با تساوی یک ، یک خاتمه یافت. مهدی هاشمی نسب مربی فولاد و دستیار جوادنکونام در پایان این مسابقه به کنفرانس خبری آمد و گفت:"بازی را خوب شروع کردیم. می دانستیم بازی سختی داریم اما در شروع بازی کنترل دست ما بود."


او افزود:" قبل از پنالتی حریف اعتقاد داشتیم که خطای هند رخ داده اما خب نظر دیگری دراین رابطه نداریم و تنها امیدوارم نظر داور درست باشد. پنالتی را دروازه بان ما گرفت و تکرار شد باز هم حرفی نداریم و نظر داور بوده است. بعد از آن به بازی برگشتیم و بازی را در اختیار گرفتیم و به گل هم رسیدیم. بعد از گل هم خوب بازی کردیم. بچه ها امروز خیلی دویدند و توانستیم در ضدحملات خطرناک باشیم . همانطور که دیدید در دقیقه 90 یک  پنالتی را از دست دادیم و فکر می کنم با حداقل امتیازی که حقمان بود از اینجا می رویم."
او همچنین گفت:" بازی سختی را گذراندیم.گل گهر تیم پرمهره ای است .تشکر می کنم از تیم گل گهر که در یک صحنه فیرپلی انجام دادند ."


مربی فولاد در بخش دیگری از صحبت هایش و در پاسخ به این سوال که آیا برای یک امتیاز به میدان رفته اند گفت:"قطعا آمده بودیم ببریم دنبال و برد بودیم چون به توانایی تک تک بازیکنانمان ایمان داریم . قبل از بازی نقاط ضعفشان را آنالز کرده بودیم می دانستم در بازی مستقیم خطرناک هستند. ولی توانستیم  تیم حریف را خیلی خوب کنترل کنیم. امروز به  دو بازیکن سرزنشان را در خط حمله کوچکترین فرصتی ندادیم. گل گهر تیم قابل احترامی است. باید به تیمی که دو بازی را برده احترام بگذاریم با اینحال  می تواستیم تیم پیروز باشیم. بچه ها امروز خیلی تلاش کردند اما همیشه شانس به سراغ آدم نمی آید."


مهدی هاشمی نسب در ادامه در ارتباط با اعتراض نیمکت فولاد به برخی از صحنه های داوری گفت:" آیا فقط نیمکت ما اعتراض می کرد یا هر دو نیمکت؟ این اتفاقی است که در همه جای دنیا می افتد و مختص ایران و لیگ برتر ما نیست. اما ما روی نیمکت راجع به تیم مقابل صحبت نمی کنیم و تیم حریف هم نباید راجع به تیم ما صحبت کند. هر بازی ناظر و داور چهارم دارد و اگر بی حرمتی باشد یا آرامش داور به هم بخورد گزارش می دهد و برخورد می شود. ما سال گذشته هم یک بازی بزرگ را بردیم و به کورس سهمیه آسیا آمدیم و بعد از آن یکسری صحبت ها شد. ما فقط بازی به بازی جلو می رویم و دنبال قهرمانی نیستیم که یک عده ای بخواهند ما را بزنند تا بالا نیاییم. ما می خواهیم تیم قابل احترامی باشیم."


او گفت:" خیلی از نیمکت ها به قضاوت داور واکنش نشان می دهند. نمی دانم چطور در یک برنامه تلویزیونی به خودشان اجازه می دهند راجع به نیمکت فولاد صحبت کند. اگر پر سرو صدا هستیم پس چرا در سی بازی فصل گذشته فقط دو مربی ما اخراج شده اند آن هم در بازی هایی که باختیم یا بازی را از دست دادیم. فکر می کنم به کسی واقعا ربطی ندارد که نیمکت فولاد چکار می کند. هر بازی ناظر دارد و اگر تخلفی باشد به فدراسیون گزارش می کند. مطمئن باشید اعتراض نیمکت فولاد ته تهش اعتراض است و بی حرمتی نمی شود. مطمئن باشید حرف هایی که دور از شان فوتبال باشد از دهان ما بیرون نمی آید. ما حد و مرز اعتراض را می شناسیم. از باختن هم هیچ ابایی نداریم. روزی که حقمان نباشد می بازیم. فوتبال همین است. امیدوارم کسانی که مسئولیت دارند و ناظران این مسایل را ببیند و بازهم می گوید کسی حق ندارد راجع به نیمکت فولاد صحبت کند."

دیدگاه‌ها