کد خبر : 1721380 | 05 آذر 1399 ساعت 19:11 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیفیت بازیکنان ما کمتر از بازیکنان ذوب آهن نیست؛

تارتار: اصفهان می‌آمدم همه گفتند مراقب باشید

مهدی تارتار می گوید ذوب آهن از اشتباهات داوری متضرر شده است ولی نباید این قضیه در بازی با پیکان جبران شود.

تارتار: اصفهان می‌آمدم همه گفتند مراقب باشید

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از کش و قوس هایی که روز گذشته داشت و از سمت خود استعفا کرد، امروز در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن شرکت کرد و گفت: خوشحالم دوباره در اصفهان هستم. امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و دست پر اصفهان را ترک کنیم.


او سپس با اشاره به اشتباهات داوری علیه ذوب آهن در هفته های گذشته عنوان کرد: وقتی می خواستیم به اصفهان بیاییم، هر دوستی که با من تماس می گرفت، می گفت مراقب باشید. با توجه به اشتباهات فاحشی که به هر حال در بازی های ذوب اهن وجود داشته، نگران ما بودند. من با دوستان صحبت کردم. اولا داوران ما سالم هستند و گروه داوری فردا سالم و باتجربه هستند. درست است که ذوب آهن متضرر شده ولی نباید اشتباه را با اشتباه جبران کرد. خوشبختانه خیالمان از این بابت راحت است و امیدوارم به هدفمان که بازگشت با امتیاز است، دست پیدا کنیم.


از تارتار در رابطه با حرف های اکبر محمدی پرسیده شد و اینکه او در یکی از مصاحبه های خود عنوان کرده که استعفای سرمربی تیم برای گوشزد کردن وظیفه بازیکنان به آنها بوده است. تارتار در واکنش به این سوال گفت: من مشکلات را گفتم و زمان هم نداریم. تا تمرینات تاکتیکی برنامه ریزی می کنیم، بازی بعدی می رسد. ضمن اینکه یک جنگ نابرابر در لیگ امسال ما یک جنگ نابرابر وجود دارد. برخی تیم ها خیلی خوب تجهیز شده اند و هفت هشت تا تیم که ما هم بین آنها هستیم، نتوانسته ایم خوب یارگیری کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم ولی محدود هستند. یک طرف من بودم که استعفا دادم و یک طرف باشگاه. باشگاه قبول نکرد. به بچه ها گفتم باید اینقدر سختی بکشیم تا ضعف هایمان را پوشش دهیم.


تارتار سپس در مورد کیفیت بازی ذوب آهن توضیح داد: ما دو بازی قبلی این تیم را آنالیز کرده ایم. یک بازی با 10 نفر بازی کرد که اصلا ملاک نیست. در بازی با ذوب آهن خوب بازی کرد. من عرض کردم که برخی تیم ها نظیر ذوب آهن نفرات خوبی گرفته اند و ساختار خوبی هم دارند ولی ما می خواهیم دست خالی برنگردیم.


سرمربی فصل گذشته نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط جدول بیان کرد: من با حرف شما موافق نیستم وما قطعا شرایط بهتری در جدول نسبت به ذوب آهن را داریم. بازیکنان ما کیفیت کمتری از ذوب آهن ندارند.


تارتار در مورد اشتباهات داوری بیان کرد: من قبول دارم که ذوب اهن از داوری متضرر شده است ولی ما گناهی نداریم. می دانم داور مسابقه کارش را به خوبی انجام می دهد.

دیدگاه‌ها