کد خبر : 1721393 | 05 آذر 1399 ساعت 19:43 | 63.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه بزرگ رئال مادرید در مورد جواهر پرتغالی

رئال مادرید سال گذشته به راحتی شانس جذب برونو فرناندز، ستاره پرتغالی را از دست داد.

اشتباه بزرگ رئال مادرید در مورد جواهر پرتغالی


به گزارش "ورزش سه"، روزهای فوق العاده برونو فرناندز در ترکیب منچستریونایتد ادامه دارد و او دیشب در جریان برتری 1-4 تیمش برابر باشاک شهیر دو بار موفق به گلزنی شد وبهترین بازیکن میدان لقب گرفت. اما نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد رئال مادرید یک سال قبل و در فصل زمستان، می توانست این مهره ارزشمند و پرتغالی را چذب کند.

 

1545971

 

رئال مادرید رابطه بسیار خوبی با ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی برونو فرناندز دارد و این فرصت را داشت تا با پرداخت 55 میلیون یورو این بازیکن را از اسپورتینگ لیسبون خریداری کند. اما اولویت های متفاوت رئال مادرید مانع رخ دادن این انتقال شد. کهکشانی ها بازیکنانی چون کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را زیر نظر داشته و می خواهند منابع مالی خود را صرف خرید این دو بازیکن کنند.

 

همچنین زین الدین زیدان همیشه رویای خرید پل پوگبا را در سر داشته و به همین علت تمایلی به خرید برونو فرناندز نشان نداده است. این ستاره پرتغالی در حدود 10 ماه حضور در اولدترافورد، آمار خیره کننده 21 گل و 13 پاس گل را ثبت کرده و همیشه در بین بهترین بازیکن لیگ برتر جای داشته است. حالا و با مرور عملکرد بسیار خوب برونو فرناندز، شاید زیدان و مدیران رئال مادرید از تصمیمات خود در زمستان سال گذشته پشیمان شده باشند و اگر زمان به عقب بازمی گشت، احتمالا برای خرید برونو فرناندز اقدام می کردند.

دیدگاه‌ها