کد خبر : 1721396 | 05 آذر 1399 ساعت 19:52 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و توضیح درباره پست جالب اینستاگرامی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام درباره پست روز گذشته خود در اینستاگرام توضیح داد.

مورینیو و توضیح درباره پست جالب اینستاگرامی

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مهم ابتدای هفته تاتنهام مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس باعث شد که شاگردان ژوزه مورینیو به صدر جدول صعود کنند و حالا به نظر می‌رسد که آنها زیر نظر مرد پرتغالی به یک مدعی برای قهرمانی رقابت‌های این فصل تبدیل شده‌اند.

 

 

1547047

 

 

تاتنهام به جز لیگ برتر در رقابت‌های لیگ اروپا نیز یک مدعی به حساب می‌آید و آنها فردا شب باید در اولین بازی دور برگشت خود به مصاف لودوگورتس بروند. ژوزه مورینیو پیش از بازی فردای تیمش در کنفرانس مطبوعاتی گفت: " فکر می‌کنم که اطلاعات در مورد بازیکنان مبتلا به ویروس کرونای لودوگورتس درست نبود. آن ها دو بازیکن را در اختیار ندارند اما در عین حال 9 بازیکن‌شان ریکاوری کرده‌اند که شامل مهاجم اصلی این تیم نیز می‌شود."

 

مورینیو همچنین در باره پست اینستاگرامی اش که عکسی از خود کنار سرخی رگیلون منتشر کرده بود و اعلام کرد که پای قولش به این بازیکن ایستاده نیز گفت: " من فقط سعی می کنم دنیای خود را به جهان نشان دهم. فکر می‌کنم مردم تماشای آن چیزهایی را که نمی بینند خیلی دوست دارند. در واقع موفقیت مجموعه آمازون نیز به خاطر همین موضوع بوده است. معتقدم که این موضوع برای همه سرگرم کننده است."

 

 

1546671

 

 

مورینیو در پاسخ به سوالی که آیا اعتراض‌های یورگن کلوپ به فشردگی مسابقات می تواند چیزی را تغییر دهد یا خیر نیز گفت: " کلوپ تازه از سال 2014 یا 2015 روی کار آمد بنابراین آن چیزی که او از آن سال‌ها می‌داند را من از سال 2014 می دانم و هیچ چیزی تغییر نمی کند. "

 

مورینیو در پایان درباره مراسم بهترین های فیفا نیز گفت: " نمی خواهم بگویم که این یک سیاست است چراکه از رابطه بسیار حرفه‌ای و خوبی با فیفا و یوفا برخوردار هستم. اما در عین حال می‌خواهم بگویم که این موضوع ارتباط خاصی با قدرت باشگاه ها در رسانه های خاص دارد. این در حالی است که باید به طرفداران اهمیت بیشتری داد چرا که آنها تاثیر گذار تر هستند بنابراین چنین مراسم و جوایز های اهمیت زیادی برای من ندارد."

 

دیدگاه‌ها