کد خبر : 1721401 | 05 آذر 1399 ساعت 20:08 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمین مسابقه گل بود

ربیعی: انتظارم پیروز شدن بود اما نشد

محمد ربیعی بعد از جدال با آلومینیوم گفت: انتظار داشتم این بازی را ببریم اما نشد.

ربیعی: انتظارم پیروز شدن بود اما نشد

به گزارش “ورزش سه” محمد ربیعی بعد از تساوی بدون گل مس مقابل آلومینیوم در نشست خبری گفت: خسته نباشید می‌گویم به مجموعه باشگاه آلومینیوم اراک  و خطیبی و همکارانش، بازی خوبی بود اما کیفیت زمین تاثیرگذار شد. به دلیل بارندگی زیر چمن گل بود و بعد از گرم کرد و در 10 -15 دقیقه ابتدایی مسابقه فشار زیادی به بازیکنان هر دو تیم وارد شد. تیم آلومینیوم روش 5-4-1 داشت که دفاعی بود. تمام مسیرهای تهاجمی حریف را در اختیار داشتیم و تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم در پاس ها و ضربات آخر بهتر عمل کنیم که نشد و موقعیت های گل بیشتری هم ایجاد کردیم. در ابتدای مسابقه هم اسلامی‌خواه را به دلیل مصدومیت در از دست دادیم.

 

وی در ادامه گفت: دو بازیکن دیگر هم به دلیل مصدومیت و کرونا نداشتیم اما در مجموع برای ما رشد است که بعد از دو مسابقه سخت ابتدای فصل، یک امتیاز در خانه حریف گرفتیم اما انتظارم بود که با توجه به بازی جسورانه و منظمی که داشتیم برنده می‌شدیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. تیم در مسیر رشدش حرکت می‌کند و روزبه روز بهتر خواهیم شد.

 

سرمربی مس رفسنجان در پایان گفت: خاطرات خوبی از اراک و مردمش دارم و همیشه به من لطف دارند. بعد از دو سه سالی که از این شهر رفتم هنوز به من لطف دارند و مردم بسیار خونگرمی مثل شهر رفسنجان دارد. برای فوتبال اراک خوشحالم که در لیگ برتر حضور دارد و امیدوارم مس رفسنجان و آلومینیوم این سطحی که هستند خوب نتیجه بگیرند.

دیدگاه‌ها