کد خبر : 1721404 | 05 آذر 1399 ساعت 20:20 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

جک ویلشر:

احمق نیستم، امکان بازگشت من به آرسنال وجود ندارد

جک ویلشر هافبک سابق آرسنال از بازگشت این تیم به عنوان یک رویا برای خود یاد کرد.

احمق نیستم، امکان بازگشت من به آرسنال وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، جک ویلشر 10 سال را در آرسنال سپری کرد و در طول مدت حضور خود در این تیم 198 بار برای توپچی‌ها به میدان رفت که حاصل آن ثبت 14 گل و 30 پاس گل بود.

 

هافبک انگلیسی سرانجام در تابستان سال 2018 به خاطر تعداد دقایق کمی که برای بازی به او می‌رسید تصمیم به ترک آرسنال گرفت و نهایتاً با قراردادی سه ساله راهی وستهام شد. با این حال ویلشر نتوانست در این تیم روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و در طول دو فصل تنها 19 بازی برای توپچی‌ها انجام داد؛ موضوعی که باعث شد او قرارداد خود را با این تیم لندنی فسخ کند.

 

 

1302906

 

 

از زمان قطعی شدن جدایی ویلشر از وستهام این بازیکن به دنبال پیدا کردن یک تیم جدید بوده است و حالا گفته می شود که باشگاه اسکاتلندی رنجرز محتمل‌ترین گزینه پیش روی این هافبک انگلیسی محسوب می‌شود اما در عین حال خود این بازیکن از بازگشت به آرسنال به عنوان یک رویا برای خود یاد کرده است.

 

ویلشر در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " گوش دهید شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد. من یک آرسنالی هستم. من با کسی یا چیزی در این باره صحبت نکرده ام اما بازگشت به این تیم مثل یک رویا خواهد بود. با این حال من احمق نیستم و می‌دانم که احتمالاً فرصتی برای آن وجود نخواهد داشت اما در عین حال من یک آرسنالی تمام عیار هستم. این باشگاه را بسیار دوست دارم و می‌خواهم که نتایج خوب آن ها را مشاهده کنم."

دیدگاه‌ها