کد خبر : 1721414 | 05 آذر 1399 ساعت 21:21 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

بواتنگ:

تمرین با لیونل مسی من را لال کرد

کوین پرینس بواتنگ، هافبک سابق بارسلونا از دوران حضور خود در این تیم و تمرین کردن کنار لیونل مسی به عنوان امری باورنکردنی یاد کرد.

تمرین با لیونل مسی من را لال کرد

به گزارش "ورزش سه"، کوین پرینس بواتنگ در ژانویه سال 2019 در یک انتقال قرضی و البته غافلگیرکننده از ساسولو به بارسلونا پیوست. او شش ماه لباس تیم کاتالانی را بر تن کرد اما در طول مدت حضور خود در این تیم کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد.

 

کوین پرینس بواتنگ حالا در مصاحبه ای به یادآوری دوران حضور خود در بارسلونا پرداخته و ضمن باور نکردنی خواندن دوران حضور خود در این تیم می گوید: " شش ماه حضور در بارسلونا واقعاً باورنکردنی بود. در ابتدا من این را باور نمی کردم و فکر می‌کردم این اسپانیول است که مرا می خواهد نه بارسلونا."

 

 

1547091

 

 

بواتنگ در ادامه پیرامون احساسش از تمرین کردن با لیونل مسی نیز گفت: "تمرین با لیونل مسی باعث شد من لال شوم. من همیشه گفته بودم که کریستیانو رونالدو بهترین در جهان است اما مسی چیز دیگری است. او طبیعی نیست. هنگام تمرین کردن در کنار او برای اولین بار در طول زندگی حرفه‌ای خود احساس عدم کفایت کردم. مسی کار های باور نکردنی انجام می‌داد و این احساس را در من به وجود می‌آورد که بگویم تمام شد من می خواهم بازی را کنار بگذارم."

دیدگاه‌ها