کد خبر : 1721419 | 05 آذر 1399 ساعت 21:49 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت حسینی به جایی که دوستش ندارد(عکس)

سیدحسین حسینی بعد از مدت ها بار دیگر طعم نیمکت نشینی در استقلال را چشید.

بازگشت حسینی به جایی که دوستش ندارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی از زمانی که با مهدی رحمتی در استقلال رقابت تنگاتنگی داشت هرگز به نیمکت ذخیره های استقلال نرفته بود. او اما مقابل ماشین سازی این اتفاق را بار دیگر تجربه کرد.


حسینی در ابتدای لیگ بیستم با وجود حضور رشید مظاهری در جمع شاگردان محمود فکری اما ترجیح داد در استقلال بماند و رقابت کند تا دوباره جایگاهش را به دست آورد. این دروازه بان در هفته اول لیگ مقابل مس رفسنجان در غیاب رشید مظاهری که قراردادش ثبت نشد درون دروازه ایستاد و کلین شیت هم کرد. حسینی در بازی با فولاد نیز دروازه بان اول آبی ها بود اما بعد از شکست تلخ استقلال فکری ترجیح داد بعد از مدت ها حسینی را نیمکت نشین کند.


در بازی عصر چهارشنبه استقلال مقابل ماشین سازی رشید مظاهری اولین بازی اش را برای آبی ها انجام داد و این به منزله نیمکت نشینی حسینی در استقلال بعد از حدود یک سال و چند ماه بود. حسینی حالا برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال کار سختی دارد و همین مساله سبب می شود شاهد رقابت جذابی میان او و مظاهری در ادامه راه باشیم. خصوصا اینکه رشید هم در نخستین حضورش عملکرد خوبی داشت و کلین شیت کرد و دروازه اش را بسته نگه داشت.

 

دیدگاه‌ها