کد خبر : 1721435 | 05 آذر 1399 ساعت 23:18 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

المپیاکوس 0 1 سیتی؛ صعود تیم پپ به دور حذفی

منچسترسیتی موفق شد در یونان با یک گل المپیاکوس را مغلوب کند.

المپیاکوس 0  1 سیتی؛ صعود تیم پپ به دور حذفی


به گزارش "ورزش سه"، در شبلی که شاگردان پپ گواردیولا حاکم مطلق توپ و میدان در هر دو نیمه بودند، با تک گل فیل فودن المپیاکوس را مغلوب کرده و صعود خود به دور حذفی را قطعی ساختند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط رودری می توانست به گل اول مسابقه هم دست پیدا کند، اما ضربه زمینی رودری توسط دروازه بان المپیاکوس دفع شد.

 

در ادامه منچسترسیتی به طور کامل مالک توپ و میدان بود، اما نمی توانشست موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند. در نهایت در دقیقه 35 سیتی به گل اول دست یافت.

 

1547130

 

روی حمله خطرناک بازیکنان سیتی، رحیم استرلینگ از درون محوطه با یک پاس پشت پای تماشایی فیل فودن را صاحب فرصت گلزنی کرد و این بازیکن جوان نیز با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در اواخر نیمه اول این رحیم استرلینگ بود که می توانست با نواختن یک ضربه ایستگاهی گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما ژوزه سا توپ را دفع کرد و نیمه نخست با برتری 0-1 سیتی به اتمام رسید.

 

در همان اوایل نیمه دوم بود که ایلکای گوندوغان می توانست گل دوم سیتی را وارد دروازه المپیاکوس کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 61 ژائو کانسلو با ورود به محوطه جریمه حریف فرصت خوبی برای زدن گل دوم تیمش داشت، اما ضربه او با مهار دروازه بان المپیاکوس همراه شد.

 

دقایقی بعد و روی حرکت رحیم استرلینگ، توپ به صورت اتفاقی در مقابل دروازه به برناردو سیلوا رسید، اما ضربه او ضعیف بود و ژوزه سا توپ را از آن خود کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی با همان یک گل المپیاکوس را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها