کد خبر : 1721451 | 06 آذر 1399 ساعت 01:23 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول 0 - 2 آتالانتا؛ شکست غیرمنتظره در آنفیلد

آتالانتا با ارائه نمایشی فوق العاده در آنفیلد 0-2 لیورپول را مغلوب کرد.

لیورپول 0 - 2 آتالانتا؛ شکست غیرمنتظره در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که موقعیت خاصی روی دروازه آتالانتا ایجاد نکرد، با دو گل مغلوب این تیم شد تا بعد از مدت ها شکست در استادیوم آنفیلد را تجربه کند.

 

آتالانتا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم می توانست روی نفوذ گوسنس به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن را آلیسون با دست راست مهار کرد.

 

دقایقی بعد گومس در گوشه محوطه لیورپول صاحب موقعیت شده و می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی بسیار آرام دنبال شده و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند تا در نیمه ای که لیورپول حتی یک شوت هم به داخل چارچوب نداشت، دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

1547171

 

اما آتالانتا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 59 موفق شد به گل اول دست پیدا کند. ارسال دقیق گومز از سمت چپ با ضربه دقیق و زمینی ایلیچیچ در دهانه دروازه همراه بود و تیم مهمان پیش افتاد.

 

اما حملات آتالانتا ادامه یافت و در دقیقه 64 این تیم به گل دوم هم دست یافت. این بار ضربه سر هاتبوئر در مقابل دروازه به گوسنس رسید و او بدون مدافع یارگیر دروازه آلیسون را باز کرد.

 

1547170

 

در دقیقه 71 و روی ارسال جیمز میلنر بود که ویلیامز فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما دروازه بان آتالانتا توپ را مهار کرد.

 

در دقیقه 82 بود که دووان زاپاتا در مرکز محوطه جریمه لیورپول صاحب فرصت شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت و تیم ایتالیایی با دو گل در انگلیس به برتری رسید.

دیدگاه‌ها