کد خبر : 1721456 | 06 آذر 1399 ساعت 01:41 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

وقت وداع با کونته فرا رسیده؟

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر در شرایط بسیار دشواری قرار گرفته است.

وقت وداع با کونته فرا رسیده؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد و موقعیت خاصی روی دروازه رئال مادرید ایجاد نکرد، با دو گل مغلوب این تیم شد تا شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان داشته باشد. این در حالیست که حریف بسیاری از بازیکنان ارزشمند خود را در اختیار نداشت و تصور بر آن بود که اینتر می تواند اولین پیروزی دور گروهی خود را کسب کند.

 

1540120

 

اما نراتزوری امشب فقط یک ضربه در چارچوب زد تا برای اولین بار در تاریخ در چهار دیدار ابتدایی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حتی موفق به کسب یک پیروزی هم نشود. شرایط اینتر در سری آ نیز چندان خوب نیست و آنها در ابتدای هفته در شرایطی تورینو را مغلوب کردند که تا دقیقه 60 با دو گل عقب بودند.

 

آنتونیو کونته در تمام دوران مربیگری خود از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان بالاتر نرفته و به نظر می رسد همانند فصل گذشته باز هم حذف در مرحله گروهی در انتظار این تیم باشد. سرمربی ایتالیایی که در تابستان تا آستانه جدایی هم پیش رفت، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و نمایش اینتر در این فصل هیچیک از هواداران این تیم را راضی نمی کند. آنتونیو کونته با اختلافی فراوان گرانقیمت ترین سرمربی سری آ است، اما ادامه این روند ممکن است چاره ای جز قطع همکاری را پیش پای مدیران اینتر قرار ندهد.

دیدگاه‌ها