کد خبر : 1721463 | 06 آذر 1399 ساعت 02:21 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: متوجه تفاوت اینتر و رئال شدیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد این دیدار نشان دهنده تفاوت تیمش با رئال مادرید بوده است.

کونته: متوجه تفاوت اینتر و رئال شدیم


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که در نیمه اول و به علت اخراج آرتورو ویدال 10 نفره شد، در نهایت در سن سیرو با نتیجه 0-2 مقابل رئال مادرید شکست خورد تا شانس چندانی برای صعود به دور بعد نداشته باشد. آنتونیو کونته در پایان این دیدار اذعان داشت 10 نفره بازی کردن برابر تیم بزرگی مانند رئال مادرید دشوار است.

 

آنتونیو کونته گفت: "بازی کردن در برابر باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید همیشه دشوار است. پس در شرایطی که یک گل از حریف عقب بیفتید و یک بازیکن شما نیز در نیمه اول اخراج شود، غلبه بر این تیم غیر ممکن می شود. من فکر می کنم در این دیدار متوجه تفاوت خود و رئال مادرید شدیم، اما این شکست نباید ما را از پای دربیاورد.

 

1540971

 

این شکست باید به ما نشان دهد که برای رسیدن به موفقیت مسیری وجود دارد و ما در این راه باید تشنه، سخت کوش و فروتن باشیم. اینگونه متوجه می شویم کجای کار هستیم و نباید اجازه دهیم تحت تأثیر صداهای بیرون قرار گیریم. تنها راه حل موجود تلاش فراوان و تمایل به رشد و پیشرفت در همه ابعاد است.

 

درگذشت مارادونا؟ همه ما برای از دست دادن شخصی که تاریخ فوتبال را نوشت و همیشه یک چهره ماندگار در این ورزش بوده اشک می ریزیم. مارادونا شعر فوتبال بود. من لذت بازی در برابر مارادونا و یارگیری با او را چشیده ام. او هنوز هم جوان بود و  انگار خبر فوت او واقعیت ندارد."

دیدگاه‌ها