کد خبر : 1721490 | 06 آذر 1399 ساعت 11:34 | 46.4K بازدید | 3 دیدگاه

مانوئل نویر از کریس رونالدو پیشی گرفت (عکس)

مانوئل نویر، دروازه بان و کاپیتان بایرن مونیخ به رکورد جدیدی دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب با کسب برتری 1-3 مقابل سالزبورگ صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان را قطعی ساخت. مانوئل نویر در این دیدار نیز مانند هفته های اخیر در ترکیب بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته و در یکی دو صحنه دروازه تیمش را نجات داد. حالا مانوئل نویر از کریستیانو رونالدو و جاشوا کیمیچ با کسب 14 پیروزی پیاپی پیشی گرفته و به اولین بازیکن تاریخ جام های اروپایی تبدیل می شود که در 15 بازی متوالی پیروزی را تجربه می کند.

 

مانوئل نویر بعد از این دیدار گفت: "برای من مهمترین هدف کمک به تیم است. اگرچه که اخیرا گل های فراوانی دریافت کرده و فرصت های زیادی را از دست داده ایم، اما در تمام بازی ها پیروز شده و همیشه تیم بهتر زمین بوده ایم. فکر می کنم دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول ما توپ را خیلی از دست داده و به اندازه کافی تمرکز نداشتیم. این روی روند ساختار ما تأثیر گذاشت، اما شرایط در نیمه دوم خوب بود. البته باید بگویم که با تیم قدرتمندی روبرو شدیم.

 

من در حال حاضر اعتماد به نفس زیادی دارم. عملکرد خوبی ارائه کردم، اما تیم بزرگی در میدان جلوی من بازی می کند. ما خیلی خوب یکدیگر را می شناسیم، من از عملکرد خط دفاع رضایت دارم و آنها کار من را راحت تر می کنند."

 

1547267

 

1547268

 

1547266

 

 

دیدگاه‌ها