کد خبر : 1721493 | 06 آذر 1399 ساعت 11:57 | 45.3K بازدید | 4 دیدگاه

آخرین جمله مارادونا چه بود؟

مارادونا در روزهای پایانی دوران حیات خود شرایط خوبی نداشته و احساس بیماری و درد می کرده است.

آخرین جمله مارادونا چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه هفته قبل بود که خبر عارضه مغزی مارادونا باعث نگرانی عاشقان او در سراسر دنیا شد و این ستاره بزرگ تحت عمل جراحی قرار گرفت. اما چند روز بعد و با انتشار خبر بهبودی و مرخصی مارادونا، به نظر می رسید شرایط برای او بهبود یافته و به زودی قادر به بازگشت به دنیای فوتبال خواهد بود.

 

1500805

 

اما در نهایت دیروز خبر تاسف برانگیز و ناراحت کننده مرگ مارادونا جهان فوتبال را متاثر کرد. حالا نشریه دیلی میل در گزارشی آخرین دقایق زندگی مارادونا را شرح داده است. دروز صبح او برای صرف صبحانه در کنار خانواده به سر میز آمده و در شرایطی که رنگ پریده و پریشان به نظر می رسیده، به اطرافیانش گفته احساس سرما می کند و شرایط مساعدی ندارد.

 

در ادامه مارادونا به برادرزاده اش گفته احساس درد و بیماری دارد و بعد نیز به رختخواب خود برای استراحت رفته و همانجا نیز فوت کرده است. ساعتی بعد پرستار بالای سر مارادونا حاضر شده و متوجه وخامت اوضاع او می شود، اما دیگر دیر شده بود و تماس او با بیمارستان نیز تغییری در شرایط ایجاد نمی کند. مارادونا قبل از رسیدن گروه پزشکی و آمبولانس از دنیا رفته بود و عملیات احیا نیز باعث بازگشت این ستاره بزرگ نمی شود.

دیدگاه‌ها