کد خبر : 1721505 | 06 آذر 1399 ساعت 12:43 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

بایرامی: اشتباهات شش امتیاز از نساجی گرفت

مهاجم نساجی معتقد است با بدشانسی و اشتباهات داوری در این دو بازی اخیر، نساجی شش امتیاز را از دست داده است.

مهرداد بایرامی در گفت و گو با ورزش سه درخصوص باخت نساجی قائمشهر مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل سایپا داشتیم که یک بازی مالکانه بود و تنها حریف در یک موقعیت توانست به گل برسد. 


وی ادامه داد: در این بازی شانس زیادی برای گلزنی داشتیم که دو موقعیت در نیمه نخست بود. در دو صحنه هم باید برای ما پنالتی گرفته می شد که این اتفاق نیفتاد و داور قبول نکرد. در یک صحنه روی کریم اسلامی خطا کردند ودر صحنه دیگر شوت من به دست رضا علیاری خورد که خودش هم قبول داشت اما داور قبول نکرد. 

 

 

1547288

 


مهاجم نساجی قائمشهر ادامه داد: اگر این دو صحنه را داور پنالتی می گرفت راحت از حریف جلو می افتادیم و با اختلاف دو، سه گل بازی را می بردیم آنهم جلوی بازی بسته سایپا که هیچ موقعیتی نداشتند و تنها روی یک ضدحمله به گل رسیدند. 


بایرامی گفت: در سه هفته اخیر نشان دادیم که نساجی قائمشهر یک تیم خوب و قابل اعتماد است که هفته به هفته بهتر کار می کند و با این کادرفنی و بازیکنان برخلاف پیش بینی ها بهترین بازی ها را ارائه می دهد. در بازی اول مقتدرانه آلومینیوم را بردیم و در بازی با تراکتور در حالی که حق مان برد بود با گل آفساید حریف بازی را مساوی کردیم. در این بازی هم که دیدید با بدشانسی باختیم و داور در چند صحنه پنالتی مسلم در حق ما را نگرفت. 


وی افزود: به این تیم باید امیدوار بود اما امیدوارم دیگر از داوری ها لطمه نبینیم.در دو بازی اخیر شش امتیاز را به خاطر داوری از دست دادیم و امیدوارم در آینده این بدشانسی ها را نداشته باشیم. اگر پنالتی های ما را داور می گرفت سایپا دیگر با بسته بازی کردن این طور نمی توانست از ما امتیاز بگیرد.

دیدگاه‌ها