کد خبر : 1721512 | 06 آذر 1399 ساعت 12:52 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

بند عجیب توافق بارسلونا و لیورپول برای کوتینیو

بند جالبی از قرارداد بارسلونا و لیورپول برای انتقال فیلیپ کوتینیو فاش شده است.

بند عجیب توافق بارسلونا و لیورپول برای کوتینیو


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از تابستان سال 2017 و بعد از جدایی نیمار به شدت به دنبال جذب فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و خلاق لیورپول نبود و در نهایت این اتفاق در اولین روزهای سال 2018 رخ داد. گرچه بخش اول روزهای حضور کوتینیو در نوکمپ چندان خوب پیش نرفت و در نهایت او فصل گذشته را نیز به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرد.

 

1533858

 

اما امروز نشریه تایمز در گزارشی یکی از بندهای جالب قرارداد فیلیپ کوتینیو با بارسلونا را فاش کرد. بر این اساس، بارسلونا از سال 2018 تا سال 2020 اگر خواهان جذب هر بازیکن دیگری از لیورپول باشد، باید 100 میلیون یورو بیشتر از رقم معمول برای خرید او پرداخت کند که این بند در واقع به منزله محرومیت بارسلونا از جذب بازیکن جدیدی از لیورپول می باشد.

 

به نظر می رسد مدیران لیورپول در آن مقطع نگران ابراز تمایل بارسا به جذب بازیکنانی چون محمد صلاح، سادیو مانه و جینی واینالدوم بوده اند. البته مدت زمان این محدودیت به اتمام رسیده و بلوگرانا تابستان سال بعد دیگر مشکلی برای خرید بازیکن از آنفیلد ندارد. قرارداد واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و با توجه به رابطه خوب او با رونالد کومان، احتمال دارد او تابستان سال بعد به صورت رایگان راهی نوکمپ شود.

دیدگاه‌ها