کد خبر : 1721522 | 06 آذر 1399 ساعت 13:39 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسین وفایی بالاتر از رونی اُ سالیوان و نیل رابرتسون

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران با ثبت بریک ۱۴۶ سومین امتیاز آور مسابقات قهرمانی انگلیس شد.

حسین وفایی بالاتر از رونی اُ سالیوان و نیل رابرتسون

به گزارش "ورزش سه'' و به نقل از ایسنا، شب گذشته (چهارشنبه) رقابت های اسنوکر قهرمانی انگلیس پیگیری شد و در مهمترین رقابت‌ها حسین وفایی به مصاف اسنوکر باز میزبان رفت.  ملی پوش اسنوکر ایران از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران مقابل بیلی کسل، اسنوکرباز انگلستانی قرار گرفت و نتیجه قاطع ۶ بر ۳ پیروز شد و به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کرد. 

 

وفایی در فریم اول این رقابت‌ها موفق شد بریک ۱۴۶ را به نام خود ثبت کند که این دومین بریک ۱۴۶ حسین وفایی در تور حرفه ای های اسنوکر به شمار می آمد.

 

این امتیاز وفایی در این رقابت ها (تاپایان دور اول) دومین رکورد مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس به شمار می آید و ملی پوش اسنوکر ایران پس از استوارت بینگهام و کایرن ویلسون که موفق شدند بیشترین امتیاز (بریک ۱۴۷) را در مسابقات کسب کنند، در رده سوم برترین امتیاز آوران این مسابقات قرار گرفته است.

 

در حال حاضر وفایی با ثبت این رکورد بالاتر از اسنوکر بازان مشهوری مانند رونی اُ سالیوان نفر دوم اسنوکر جهان ، نیل رابرتسون نفر سوم جهان و مارک سلبی نفر چهارم رده‌بندی جهانی قرار دارد. 


جاد ترامپ نفر اول اسنوکر جهان هم هنوز اولین رقابت خود را آغاز نکرده و به نظر می رسد پس از انجام اولین بازی خود او هم بتواند امتیاز سه رقمی کسب کند.

 

دیدگاه‌ها