کد خبر : 1721531 | 06 آذر 1399 ساعت 14:52 | 162K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب پیتر شیلتون به درگذشت مارادونا

پیتر شیلتون که آن گل معروف با دست را از دیگو مارادونا دریافت کرده بود به در گذشت او واکنش نشان داد.

واکنش عجیب پیتر شیلتون به درگذشت مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا شب گذشته در سن 60 سالگی دچار ایست قلبی شد و از دنیا رفت تا جهان فوتبال را در یک شوک بزرگ و باورنکردنی فرو برده باشد؛ اتفاقی که ادای احترام بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال از جمله پله، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را طی ساعات گذشته به همراه داشته است.

 

پیتر شیلتون، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس شاید کسی بوده که دل خوشی از دیگو مارادونا نداشته است چرا که او حدود 34 سال پیش در جام جهانی 1986 گل معروف به "دست خدا" را از این نابغه آرژانتینی دریافت کرده بود.

 

پیتر شیلتون حالا در مصاحبه ای به درگذشت مارادونا واکنش نشان داده و می‌گوید: " این باعث ناراحتی من شده است. من الان در این مورد دروغ نمی گویم. مردم می گویند من باید آن توپ را جمع می کردم و اجازه نمی دادم که یک بازیکن کوتاه تر از خودم به آن برسد. اگر او می دانست که می تواند با ضربه سر گلزنی کند، آیا با مشت ضربه نمی زد؟ قطعا نه؛ بنابراین با همه اینها کنار آمده ام."

 

 

1547342

 

 

شیلتون در ادامه گفت: " تنها چیزی که من در مورد او دوست نداشتم این بود که بابت این حرکتش عذرخواهی نکرد. هیچ وقت نگفت که قصد فریب داور را داشته و ابراز تاسف نکرد. در عوض او از این گل خود با لقب "دست خدا" استفاده کرد. فقط من نبودم که فریب خوردم بلکه کل تیم اینگونه بود. شانس صعود به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی و یا حتی بازی فینال را داشتیم. هر چند وقت یکبار این اتفاق می تواند رخ دهد؟ خوش شانس بودم چهار سال بعد این اتفاق برایم رخ داد اما برای بقیه این‌گونه نبود."

دیدگاه‌ها