کد خبر : 1721540 | 06 آذر 1399 ساعت 15:15 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

برادر مارادونا: باورم نمی‌شود؛ ما مرده‌های زنده‌ایم

هوگو مارادونا این روزها از غمگین ترین انسان های روی زمین است.

برادر مارادونا: باورم نمی‌شود؛ ما مرده‌های زنده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، دیه گو مارادونا شب گذشته و در حالی که دوران نقاهت پس از جراحی را پشت سر می گذاشت، به دلیل حمله قلبی از دنیا رفت تا دنیای فوتبال را در سوگ فرو ببرد. در آرژانتین سه روز عزای عمومی اعلام شده است و او قرار است امروز به خاک سپرده شود.

 

 

1547333

 

 

هوگو مارادونا برادر کوچک دیه گو که مقطعی برای رایووایه کانو بازی می کرد، به کادنا سر گفت:« ما مرده هایی هستیم که زنده ایم. اصلا انتظار مرگ دیه گو را نداشتم. یکشنبه به من زنگ زد و صحبت کردیم. حالش خوب بود و همه چیز طبیعی به نظر می رسید. او دوران نقاهت را پشت سر می گذاشت که دچار حمله قلبی شد. این خبر را از دخترم شنیدم. برای خرید بیرون بودم که به من زنگ زد و خبر را داد. نه من که هیچکس باورش نمی شود که دیه گو مرده است. باید با این قضیه کنار بیایم ولی خیلی سخت است و مدت ها طول خواهد کشید.»

 

هوگو ادامه داد:« حتی یک دوست و هم تیمی را پیدا نمی کنید که از دیه گو بد بگوید. بهتر است مارادونا را با بازی هایش درون زمین فوتبال به یاد بیاوریم. متاسفانه می بینم برخی اشتباهات بیرون زمین دیه گو را یادآور می شوند که از این بابت متاسفم. دیه گو اشتباهاتی داشت ولی درون میدان نابغه بود.»

 

دیدگاه‌ها